Film i aften i TV (21/1)
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-01-05 15:56

Der kommer et par gode film i TV i aften (Fredag 21/1):

23.45 TV3 Gattaca
01.40 Zulu Night of the Living Dead

Jeg kan anbefale begge.

Fra : Jesper

Dato : 21-01-05 16:15

Thomas Jespersen <thomas@lucky-music.dk> wrote:

> Der kommer et par gode film i TV i aften (Fredag 21/1):
>
> 23.45 TV3 Gattaca
> 01.40 Zulu Night of the Living Dead
>
> Jeg kan anbefale begge.

I høj grad. Dog er begge nogen der har været vist før og til og med
flere gange.
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Morten DH

Dato : 21-01-05 18:05

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> skrev i en meddelelse
> Der kommer et par gode film i TV i aften (Fredag 21/1):
>
> 23.45 TV3 Gattaca
> 01.40 Zulu Night of the Living Dead

Sverige 4 disker op med Butch Cassidy and the Sundance Kid

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 21-01-05 18:35

On Fri, 21 Jan 2005 15:55:52 +0100, Thomas Jespersen
<thomas@lucky-music.dk> wrote:

>Der kommer et par gode film i TV i aften (Fredag 21/1):
>
>23.45 TV3 Gattaca

Hvordan du kan anbefale nogen at se film på TV3, er mig en gåde.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jesper

Dato : 21-01-05 22:57

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

> Hvordan du kan anbefale nogen at se film på TV3, er mig en gåde.
>

> Mvh
> Niels Søndergaard

Går fint nok med Porky's II: The Next Day og lignende komedier af
episodisk karakter. Og så sker det altså en sjælden gang at de sender
noget interessant som ellers er svært at skaffe!

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-01-05 21:21

Thomas Jespersen wrote:
> Der kommer et par gode film i TV i aften (Fredag 21/1):
>
> 23.45 TV3 Gattaca
> 01.40 Zulu Night of the Living Dead
>
> Jeg kan anbefale begge.

Jeg har hørt meget om Gattaca (blandt andet at det rent
faktisk skulle være tale om science fiction i filmisk form,
og fra pålidelig kilde). Men spørgsmålet er om TV3 kan hitte
u' af at vise den i fuldt format, eller om de synes vi skal
nøjes med en halv film.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Koeffe

Dato : 21-01-05 23:31

"Thomas Jespersen" skrev ...

> 23.45 TV3 Gattaca

"Tak for tippet, du er bare alletiders!"

Jeg havde ellers sprunget den over pga. navnet og kategorien
"science-fiction" - dermed lød den som én blandt mange dårlige film. Men
efter du nævnte den fik jeg lige tjekket den på IMDB: 7.5 ....den er jeg
da bare nødt til at se så :)

....og når originallængden kun er 100 min, så tager den kun to timer på Tv3.
.....det er værre når Tv3 sender tre timers film - så varer de 4-5 timer
inklusiv reklamer :c/

--
Koeffe
http://www.graphicmuse.frac.dk