Val Kilmar
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 21-01-05 15:07

Kan I hjælpe mig. Jeg ved godt, der findes en skuespiller, som hedder
Val Kilmer eller Kilmar. Men findes der også en film med Al Pacino, som
hedder Val Cilmar???

Ruth

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-01-05 15:10

Ruth Nielsen wrote:

> Kan I hjælpe mig. Jeg ved godt, der findes en skuespiller, som hedder
> Val Kilmer eller Kilmar. Men findes der også en film med Al Pacino, som
> hedder Val Cilmar???

www.imdb.com er din bedste ven.

Jeg kan ikke lige finde en film der hedder "Val Cilmar" her. Men jeg kan
nævne at Al Pacino og Val Kilmer spillede sammen i filmen "Heat".

/David

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 21-01-05 16:02

"David Rasmussen" skrev i en meddelelse

> www.imdb.com er din bedste ven.
>
> Jeg kan ikke lige finde en film der hedder "Val Cilmar" her. Men jeg
kan
> nævne at Al Pacino og Val Kilmer spillede sammen i filmen "Heat".

Gjorde de det? Det var da en meget interessant oplysning i denne
forbindelse. Jeg fik en dvd-afspiller i julegave og i den forbindelse
sendte min svigerinde skrev min svigerinde i en mail: jeg lægger 5
dvd-film frem, som du kan låne, de 3 er med Al Pacino og de er: Seas og
Love, A scent of woman og så Val Cilmar. Senere kom min bror og gav mig
en lille pose, hvor filmene lige netop kunne være i. Jeg kiggede kun
flygtigt på dem, og satte posen hen ved siden af afspilleren.

Nu da jeg har taget dem frem, er der kun 4 film, og der netop ingen, der
hedder noget med Val Cilmar. Og de er bortrejst, så jeg kan ikke ringe
til dem og spørge, om den aldrig har været med, eller om jeg skal stå
som et fjols, der har smidt een af deres film væk, inden jeg overhovedet
har set den.

Hvis den ikke en gang eksisterer, er problemet selvfølgelig noget andet.

Ruth

Fra : Holst

Dato : 21-01-05 15:15

Ruth Nielsen wrote:

> Kan I hjælpe mig. Jeg ved godt, der findes en skuespiller, som hedder
> Val Kilmer eller Kilmar. Men findes der også en film med Al Pacino, som
> hedder Val Cilmar???

Ikke umiddelbart. http://www.imdb.com kan sikkert besvare alle dine
spørgsmål.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 21-01-05 15:16

Holst wrote:

> Ikke umiddelbart. http://www.imdb.com kan sikkert besvare alle dine
> spørgsmål.

Nååå, jeg er også vild med imdb, men der har da været et par film, som
jeg søgte info om, som ikke fandtes i deres database...

Mikkel

Fra : Holst

Dato : 21-01-05 15:36

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Nååå, jeg er også vild med imdb, men der har da været et par film, som
> jeg søgte info om, som ikke fandtes i deres database...

Ja, komplet er den efter sigende ikke. I særdeleshed skulle en masse
asiatiske og lignende film mangle. Men blandt mere de mere "almindelige"
film, dvs. amerikanske og europæiske, skulle den vist være meget god.
Men ikke komplet. Det var også derfor, at jeg skrev "kan sikkert besvare".

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 21-01-05 16:09

"Holst" skrev i en meddelelse

> [...]

film, dvs. amerikanske og europæiske, skulle den vist være meget god.
Men ikke komplet. Det var også derfor, at jeg skrev "kan sikkert

Jamen jeg siger foreløbig tak til jer alle tre, så må jeg se, hvad jeg
kan finde ud af.

Hilsen Ruth