I tror det er løgn: The A-Team vender tilb~
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 18-01-05 15:58

Sikke noget der pludselig dukker op på IMDB, så sandelig om The A-Team
ikke vender tilbage i 2006
www.imdb.com/title/tt0429493/
Det bliver spændende at se hvad det dog er for noget.

Sejersen.

Fra : Jesper

Dato : 18-01-05 17:57

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote:

> [...]
> ikke vender tilbage i 2006
> www.imdb.com/title/tt0429493/
> Det bliver spændende at se hvad det dog er for noget.

jeg glæder mig allerede.
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Kim2000

Dato : 18-01-05 22:59

> Sikke noget der pludselig dukker op på IMDB, så sandelig om The A-Team
> ikke vender tilbage i 2006

Jojo, men det er da med nye skuespillere, de andre var vel også lige gamle
nok

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 19-01-05 00:13

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in

> Jojo, men det er da med nye skuespillere, de andre var vel også lige
> gamle nok

Det bliver de nok meget nød til, for Peppard døde i 1994.

Fra : Jesper

Dato : 22-01-05 12:03

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote:

> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in

> Det bliver de nok meget nød til, for Peppard døde i 1994.

HVem skal så udtale den udødelige replik: "I love it when a plan comes
together" ? (

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 22-01-05 16:14

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in news:1gqsebg.s3zq66pwq8ncN%
spambuster@users.toughguy.net:

> HVem skal så udtale den udødelige replik: "I love it when a plan comes
> together" ? (

Tror at konceptet for den nye A-Team bliver meget anderledes end den
oprindelige. For hvis det blev lavet som dengang vil serien eller filmen
ikke holde meget længe, den vil simpelthen floppe big time.
Jeg tror at den replik bla ikke vil blive brugt, da det var Peppard's
kendings ord.
I det lange løb kan det enda ende med at personerne i det nye A-Team ikke
engang har de samme navne som i den oprindelige serie, men at kun back
ground historien er den samme (som ses på IMDB, men det kan nå at ændre sig
også), Hollywood er fyldt med overraskelser.

Fra : Thomas S

Dato : 19-01-05 00:23

Mr. Sejersen wrote:
> Sikke noget der pludselig dukker op på IMDB, så sandelig om The
A-Team
> ikke vender tilbage i 2006

Og en lignende nyhed, jeg ikke kan huske har været nævnt her i
gruppen. Der er også en ny Rambo på vej. Rambo 4: Økokrigeren!
www.jp.dk/kultur/artikel:aid=2832976/

Thomas S

Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-01-05 00:14

Thomas S wrote:
> Og en lignende nyhed, jeg ikke kan huske har været nævnt her i
> gruppen. Der er også en ny Rambo på vej. Rambo 4: Økokrigeren!
> www.jp.dk/kultur/artikel:aid=2832976/

Med Steven Segal? Han har da allerede lavet 2-3
økokriger-film!! Hvor længe kan han blive ved????

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jim Andersen

Dato : 19-01-05 15:00

Læste på et boxe-site at Tyson skulle overtage Mr T's rolle.

/jim

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 19-01-05 20:33

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote in news:41ee67ff$0$48327
$14726298@news.sunsite.dk:

> Læste på et boxe-site at Tyson skulle overtage Mr T's rolle.
>
> /jim

Aha, skal han så bide folks ører af istedet for at give dem et lag tæsk
som Mr T gjorde dengang ?

Sejersen

Fra : Thomas S

Dato : 20-01-05 01:37

Peter Knutsen wrote:

> Med Steven Segal? Han har da allerede lavet 2-3
> økokriger-film!! Hvor længe kan han blive ved????

Hvis bare det var så vel - så kunne vi jo gå udenom og lade den den
stå på hylden. Næ, det er tilsyneladende Old Man Stallone, der
forsøger at køre med klatten. Måske han burde søge sig et politisk
embede i stedet for, eller noget...

Thomas S

Fra : Nerd Compuser

Dato : 20-01-05 02:15

Det var da en god idé... Det har vi da så helt afgjort også manglet de
sidste mange år, efter at det bras stoppede. Men en enkelt spillefilm,
overlever jeg sikkert nok, at lade være med at se. Jeg frygter bare at
en af vore amerikanske kanaler, TV2/Zulu/TV3/3-/Kanal 5/Tv Danmark,
kunne finde på at sende serien igen, i forbindelse med filmen.

Mon ikke der er nogen, der kunne lokkes til at genindspille "Mig og
Yoyo" eller "Holmes og Yoyo" eller hvad den nu hed. Den kan jeg da
huske som værende rimeligt morsom.

Den var godt nok ikke det helt store hit i sin tid, midt i 70'erne.
Men sådan er det jo også gået med andre nyindspilninger af serier
eller film.

Eller "I Dream Of Jeanie"...

Jeg bliver nødt til at smutte, min mave kan ikke tåle mere, jeg skal
lige ud at tømme min gulvspand....

Fra : -V-

Dato : 20-01-05 03:14

Nerd Compuser wrote:
> "I Dream Of Jeanie"...

Cusamano?

Så er vi to.

-V-

Fra : Henrik Larsen

Dato : 20-01-05 12:09

"Nerd Compuser" <Agent007(TYPE@)Stormand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mon ikke der er nogen, der kunne lokkes til at genindspille "Mig og
> Yoyo" eller "Holmes og Yoyo" eller hvad den nu hed. Den kan jeg da

"Holmes and Yoyo". Blev et kæmpeflop og forsvandt sporløst fra Jordens
overflade - er vist aldrig udsendt på video. Den morede mig nu meget som
knægt...

Vh Henrik

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 20-01-05 20:47

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Holmes and Yoyo". Blev et kæmpeflop og forsvandt sporløst fra Jordens
> overflade - er vist aldrig udsendt på video. Den morede mig nu meget som

Jeg husker at det at der kom et Polaroid-foto op af fyrens lomme når man
trykkede ham på næsen var noget af det fedeste der fandtes!
Jeg er dog glad for at den serie er borte, for man ville helt sikkert krumme
tæer over den i dag. Man kan ikke bade i den samme flod to gange.
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-01-05 12:47

> Mon ikke der er nogen, der kunne lokkes til at genindspille "Mig og
> Yoyo" eller "Holmes og Yoyo" eller hvad den nu hed. Den kan jeg da
> huske som værende rimeligt morsom.

Ja, eller Automan. Han var sej med selvlysende krave og en cursor, der kunne
lave biler og helkoptere han kunne transportere sig rundt i.

Mark

Fra : -V-

Dato : 20-01-05 13:13

Mark Thomas Gazel wrote:
> Ja, eller Automan. Han var sej med selvlysende krave og en cursor,
> der kunne lave biler og helkoptere han kunne transportere sig rundt i.

Whoa!

Jeg troede at jeg var den eneste, som havde set den i min barndom.

Hvor sjovt. Jeg husker specielt et afsnit, hvor han bliver bedt om at give
en...ta daaaa...autograf.

-V-

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-01-05 21:25

-V- wrote:

> Whoa!
>
> Jeg troede at jeg var den eneste, som havde set den i min barndom.

Nej, jeg så den også. Det må have været i starten af
80'erne. Formodentlig på svensk TV.

Jeg har i øvrigt en teori om at svensk TV viste væsentligt
flere underholdende TV-serier end DR. Jeg husker f.eks.
MacGyver, Mission Impossible (2. omgang, ikke den
oprindelige serie) og Starmam (spinoff af filmen). Knight
Rider gik vistnok på Kanal 2, i stedet for Sverige 1/2. V
kan jeg ikke lige huske hvad kanal gik på, men det var næppe
DR. DR viste vist primært såkaldte TV-spil.

Krydsfutter lige til TV-gruppen...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org