Det her ser jo spændende ud.
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-01-05 14:47

En film instrueret af Robert Rodriguez, med Mickey Rourke, Bruce Willis,
Jessica Alba, Josh Hartnett, Elijah Wood, Michael Clarke Duncan, Michael
Madsen og Benicio Del Toro, baseret på en Frank Miller comic filmet i
CGI omgivelser a la "Sky Captain" i delvist sort/hvid.

Traileren ser fed og stemningsfyldt ud:
http://www.apple.com/trailers/miramax/sin_city.html

Det glæder jeg mig sørme til!

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-01-05 14:54

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> Madsen og Benicio Del Toro, baseret på en Frank Miller comic filmet i
> CGI omgivelser a la "Sky Captain" i delvist sort/hvid.

Så kom der alligevel noget godt ud af mit link! :)

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-01-05 14:55

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote

> Så kom der alligevel noget godt ud af mit link! :)

Ja for fanden, jeg fik da trailersurfet i en times tid

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-01-05 14:58

Lars Hoffmann wrote:

> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote

> Ja for fanden, jeg fik da trailersurfet i en times tid

Heheh :)

Jeg håber du er klar med en løsning næste gang jeg er klar til at spilde
en times tid!

/David

Fra : Sirannon

Dato : 14-01-05 15:46

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
> [...]
> Madsen og Benicio Del Toro, baseret på en Frank Miller comic filmet i
> CGI omgivelser a la "Sky Captain" i delvist sort/hvid.

Ja, det er jo godt nok noget af en stjerneparade! Umiddelbart kunne den godt
have potentiale.

Fra : -V-

Dato : 14-01-05 17:24

Sirannon wrote:

> Ja, det er jo godt nok noget af en stjerneparade! Umiddelbart kunne
> den godt have potentiale.

Meget, meget spændende.

Et fyrværkeri af gode og/eller upcoming skuespillere (borset fra Jessica
Alba, som hidtil har forvaltet sit tvivlsomme talent højst forglemmeligt).

Og så det er jo comic-Gud, som har skrevet oplægget.

-V-

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 14-01-05 17:35

-V- wrote:
> Meget, meget spændende.

Det må man sige ja... Jeg tror næsten jeg er sikker på at den
går rent ind hos mig :D

> Et fyrværkeri af gode og/eller upcoming skuespillere (borset fra Jessica
> Alba, som hidtil har forvaltet sit tvivlsomme talent højst forglemmeligt).

hmm men hun gør det nu altså på en meget køn måde ;)

> Og så det er jo comic-Gud, som har skrevet oplægget.

Se det er jo værd at tage med i betragtning!

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Mads

Dato : 14-01-05 21:01

On Fri, 14 Jan 2005 17:34:30 +0100, Lars Gjerløw Jørgensen
<dotlars.g.j@mail.dk> wrote:

>hmm men hun gør det nu altså på en meget køn måde ;)

Ja, jeg glæder mig også til at se hende som Dr. Susan Storm
i "De Fantastiske 4". Det bliver sjovt at se hende som blondine.

mvh Mads

Fra : Parker Pyne

Dato : 14-01-05 17:47

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> wrote in message
> [...]
> Madsen og Benicio Del Toro, baseret på en Frank Miller comic filmet i
> CGI omgivelser a la "Sky Captain" i delvist sort/hvid.

Fårk, den ser plat ud. Den tror jeg godt, jeg ville gide at se...

Fra : Thomas S

Dato : 14-01-05 21:33

Mads wrote:

> Ja, jeg glæder mig også til at se hende som Dr. Susan Storm
> i "De Fantastiske 4". Det bliver sjovt at se hende som blondine.

Se hende? Du ved godt, at Dr. Susan Storm er den usynlige kvinde, ik'?

Thomas S

Fra : Mads

Dato : 14-01-05 21:44

On 14 Jan 2005 12:33:23 -0800, "Thomas S" <staermose@gmail.com> wrote:

>Se hende? Du ved godt, at Dr. Susan Storm er den usynlige kvinde, ik'?

Ja ja ja, meget morsomt, men hun er vel ikke usynlig hele
filmen igennem. Vel ?

mvh Mads

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 15-01-05 13:40

> [...]
> Madsen og Benicio Del Toro, baseret på en Frank Miller comic filmet i
> CGI omgivelser a la "Sky Captain" i delvist sort/hvid.

Hold da kæft, det ligner en lang tegneserie. For en gangs skyld mener jeg
det positivt.

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 16-01-05 11:51

> [...]
> Madsen og Benicio Del Toro, baseret på en Frank Miller comic filmet i
> CGI omgivelser a la "Sky Captain" i delvist sort/hvid.

ah ja... Frank Millers "Sin City" som film...

Jeg så godt linket for nogle uger siden, og syntes også der var potentiale i
filmen.

De burde også have filmatiseret hans tegneserier om den aldrende Batman. God
læsning for voksne, og så kunne vi have set Superman få lammetæv

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke

Fra : -V-

Dato : 16-01-05 12:41

Anders B. Hyltoft wrote:
> De burde også have filmatiseret hans tegneserier om den aldrende
> Batman. God læsning for voksne, og så kunne vi have set Superman få
> lammetæv

Jeg går ud fra at du snakker om Dark Knight-serien?

I'd pay an insane amount of money to see that.

-V-

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 16-01-05 15:05

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Jeg går ud fra at du snakker om Dark Knight-serien?
>
> I'd pay an insane amount of money to see that.

jep... både "returns" og "strikes again". Wayne er jo godt arrig i de
historier...

Frank Miller tilføjer Batman noget rigtig sejt i sin personskildring. Jeg
håber vi kan se en snert af det i de nye Batman med Christian Bale. han
burde kunne levere en "mean performance"