Film der direkte opfordrer til selvtægtsmo~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 04:40

Mange debatører drives af hævnlyst og vil helst se alle problemer som noget
der løses, ved at en ond person straffes via politi

Jeg så lige (denne nat) en pornofilm på Private Blue med følgende rystende
story-line
- smuk fransk sag.
En ung mand lister sig ind i en skøn piges soveværelse, hvor hun ligger
nøgen og har et blåt øje
Hun fortæller ungersvenden at hendes far har slået hende, og efter petting
kører den unge mand sin motorcykel efter faderens bil, indtil han kan skyde
faderen dødeligt i ansigtet ind ad bilvinduet.

Nogle mangler at læse "Hinsides godt og ondt" af Nietzsche og propaganda om
at pædofilofre er altid sandfærdige lægger op til at muslimer er ofre og
alle der kritiserer dem skal hævnstraffes - se tråde med Mikkel Foldmann
ctr. BW de seneste dage, hvor han hylder hævn-dødsstraf, hvis der er
mistanke om grim nok krigsforbrydelse, og han hyldes af talrige debatører,
for det er jo til at forstå......

Jeg ved ikke om jeg bifalder Morten Bjergstrøms ide om at udbydere bør
udelukke visse debatører, der mudderkaster uetisk fascistoidt og
misinformerende.
Men da TV er statskontrolleret trods formel (fup)privatisering, og da man
blander sig i meget såsom tobakligegyldigheder, så kunne man da godt
henstille, at der ikke vises (porno)film, der direkte opfordrer til
selvtægtsmord og lover kvindeskønhed som gevinst