Van Helsing for 100 kr i Kvickly
Fra : Martin Andersen

Dato : 10-01-05 17:18

Jeg tror det er billigt, købt i dag. 2 disc special edition.

Martin.
--
Hvor er ET ?
http://www.al-data.dk/Fermis-paradoks.html

Fra : -V-

Dato : 10-01-05 17:39

Martin Andersen wrote:
> Jeg tror det er billigt, købt i dag. 2 disc special edition.

Det er en ret dyr bordskåner.

-V-

Fra : Brian P

Dato : 10-01-05 17:42

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er en ret dyr bordskåner.

Bordskåner? Ølbrik måske....

Fra : Emil Rune

Dato : 10-01-05 19:18

"Brian P" <kanalFJERN@klog.dk> wrote in message

> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bordskåner? Ølbrik måske....

Frisbee? Og coveret kan hunden få at tygge i...

Fra : Brian P

Dato : 10-01-05 17:40

"Martin Andersen" <andersen.martin@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tror det er billigt, købt i dag. 2 disc special edition.
>
> Martin.

Billigt i forhold til hvad? Kan man overspille DVD-skiver? ;)

Fra : Martin Andersen

Dato : 10-01-05 17:56

Brian P wrote:

> Billigt i forhold til hvad? Kan man overspille DVD-skiver? ;)

hehe. Der må være andre end mig der syntes om filmen, kom frem
med jer !

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 10-01-05 18:05

> hehe. Der må være andre end mig der syntes om filmen, kom frem
> med jer !

Synes det var en middel actionfilm. Stangfyldt med klichéer, men hva'
fanden, han smadrer jo monstrer!

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 10-01-05 18:37

Alle film har klichéer i dag. Det er ikke lavet noget godt fra Hollowood de
sidste 30 år.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 10-01-05 18:44

> Alle film har klichéer i dag. Det er ikke lavet noget godt fra Hollowood
> de sidste 30 år.

Øh nej... Måske har de fleste, som er produceret i/af Hollywood, men ellers
må jeg erklære mig meget uenig i det du siger.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-01-05 18:49

"Jørgen Jensen" <aba2504@jubii.dk> writes:

> Alle film har klichéer i dag.

Klicheer er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Klicheer kan bruges som
konventioner og derved spare instruktøren for en del af
fortællearbejdet, så han kan komme videre til det, der ikke er
klicheer.

Ikke dermed sagt, at det sker i Van Helsing.

> Det er ikke lavet noget godt fra Hollowood de sidste 30 år.

Jo. Masser.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-01-05 19:48

Jørgen Jensen wrote:

> Alle film har klichéer i dag.

Alle film har altid haft klichéer.

> Det er ikke lavet noget godt fra Hollowood de
> sidste 30 år.

Vrøvl.

/David

Fra : Brian P

Dato : 10-01-05 20:25

> Alle film har altid haft klichéer.

Vrøvl. Alle film fra efter rundt regnet 1970 har altid haft klicheer.

> Vrøvl.

Ja, det er noget vrøvl.

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-01-05 20:33

Brian P wrote:

> Vrøvl. Alle film fra efter rundt regnet 1970 har altid haft klicheer.

Også før. Det er en meningsløs diskussion.

/David

Fra : Brian P

Dato : 10-01-05 21:59

> Også før. Det er en meningsløs diskussion.

Naturligvis har de det, men ikke alle.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 10-01-05 21:12

> Alle film har altid haft klichéer.

> Vrøvl.

Jo, gnavne gamle mænd

Fra : Per

Dato : 12-01-05 10:25

"Jørgen Jensen" <aba2504@jubii.dk> wrote in message
> Alle film har klichéer i dag. Det er ikke lavet noget godt fra Hollowood
> de sidste 30 år.

Så som Star Wars, Danser med Ulve, Braveheart osv... ;?

Fra : ML-78

Dato : 12-01-05 14:34

Per skrev:

Hollowood

> Så som Star Wars,

Jamen den er da ok.

> Danser med Ulve, Braveheart osv... ;?

Ja, som dem.

ML-78

Fra : PerX ...

Dato : 13-01-05 00:07

In article <41e2bd38$0$36687$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, aba2504
@jubii.dk says...
> Alle film har klichéer i dag. Det er ikke lavet noget godt fra Hollowood de
> sidste 30 år.

Der kommer en til september fra Joss Whedon, den hedder "Serenity"

Fra : ASKF

Dato : 14-01-05 21:52

PerX ... ytrede sig i <MPG.1c4fcbf67d69e1f098b002@news.usenetserver.com>
med dette:

>In article <41e2bd38$0$36687$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, aba2504
>@jubii.dk says...
>
>Der kommer en til september fra Joss Whedon, den hedder "Serenity"

Eftersom serien og de andre serier JW har lavet, har været fyldt med
klicher kan vi også kun forvente dette igen.

Det skal dog ikke stoppe mig i at se den
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-01-05 22:01

ASKF <nospam@askf.dk> writes:

> Eftersom serien og de andre serier JW har lavet, har været fyldt med
> klicher kan vi også kun forvente dette igen.
>
> Det skal dog ikke stoppe mig i at se den

Nemlig. Whedon viser præcis hvorfor klicheer ikke nødvendigvis er en
dårlig ting.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 10-01-05 20:41

Martin Andersen wrote:

> hehe. Der må være andre end mig der syntes om filmen, kom frem
> med jer !

Det er en fremragende actionfilm og hende der Kate B. er lækker at se på
ligesom de kvindelige vampyrer.
Jeg var godt underholdt og jeg har nu fået lyst til at se den igen.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 10-01-05 23:19

On Mon, 10 Jan 2005 20:40:59 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Det er en fremragende actionfilm og hende der Kate B. er lækker at se på
>ligesom de kvindelige vampyrer.

Kate B er ganske rigtigt totalt lækker, men lige i den film ligner hun
en billig luder.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : John Sahl

Dato : 10-01-05 23:29

Niels Søndergaard wrote:
> Kate B er ganske rigtigt totalt lækker, men lige i den film ligner hun
> en billig luder.

Hvad er lige problemet i det?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : -V-

Dato : 10-01-05 23:54

Niels Søndergaard wrote:

> Kate B er ganske rigtigt totalt lækker, men lige i den film ligner hun
> en billig luder.

Du får det til at lyde så negativt.

-V-

Fra : Stefan Holm

Dato : 11-01-05 00:04

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> Kate B er ganske rigtigt totalt lækker, men lige i den film ligner hun
> en billig luder.

Ville du foretrække en dyr?

--
Stefan Holm
"Drama class is just, I think they're really not doing things in the

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 11-01-05 01:52

On 11 Jan 2005 00:03:31 +0100, Stefan Holm <nospam@algebra.dk> wrote:

>Ville du foretrække en dyr?

Ja, hvis hun så ud som Kate B i Serendipity.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Hobert Idiart

Dato : 11-01-05 14:33

Niels Søndergaard wrote:

> Ja, hvis hun så ud som Kate B i Serendipity.

Ja, hun er utrolig sød i den film.
Jeg ville klart stoppe op, hvis hun løb efter mig.

Fra : Michael Westi

Dato : 12-01-05 06:21

> Det er en fremragende actionfilm og hende der Kate B. er lækker at se på
> ligesom de kvindelige vampyrer.
> Jeg var godt underholdt og jeg har nu fået lyst til at se den igen.

Me too!!!
Og især efter jeg i dag så Blade Trinity i biffen.
Føj for en stinker.....
--
Mvh Michael
"Jazz is not dead.. It just smells funny"

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-01-05 21:58

Martin Andersen wrote:

> hehe. Der må være andre end mig der syntes om filmen, kom frem
> med jer !

Herlig actionfilm, med skønne vampyrdamer :)

Synes faktisk at Hugh J. gør det ret godt. Han er ikke så overspillet
som så mange andre action-hunks.

Jeg så den som den første "rigtige" film i biografen (i Ulaanbaatar)
efter en måneds vandre- og togtur i Sibirien og Mongoliet. Det var skønt
at se gode gammeldags skyderier og eksplosioner og billige
splateffekter. Så min oplevelse med filmen var ret god forstås. Har
senere genset den og konstateret at den ikke skal købes til samlingen.
Der er nu en del andet der er mine penge bedre værd.

/hilsner

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Brian P

Dato : 10-01-05 22:01

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Der er nu en del andet der er mine penge bedre værd.

Forhåbentlig ;)

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 11-01-05 15:52

Brian P wrote:

> Forhåbentlig ;)

døm selv :)

http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/gadooble

/hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 13-01-05 00:03

In article <34fpfcF4b2c39U1@individual.net>, kanalFJERN@klog.dk says...

> "Martin Andersen" <andersen.martin@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Billigt i forhold til hvad? Kan man overspille DVD-skiver? ;)

Ja... nå du mener indspille noget nyt *G*

Fra : Brian P

Dato : 13-01-05 00:09

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <34fpfcF4b2c39U1@individual.net>, kanalFJERN@klog.dk says...

> Ja... nå du mener indspille noget nyt *G*

Det var vist det jeg mente, ja. Og lad mig da bare tilføje at Van Helsing er
noget værre lort netop hvis man - som jeg - er fan af de gamle
Universal-gysere, som filmen foregiver at være en hyldest til, men som den
tramper fuldstændig på....

Fra : Hobert Idiart

Dato : 13-01-05 00:12

Brian P wrote:

> [...]
> noget værre lort netop hvis man - som jeg - er fan af de gamle
> Universal-gysere, som filmen foregiver at være en hyldest til, men som den

Ikke accepteret.
Kom igen.

Fra : Brian P

Dato : 13-01-05 00:15