Vurderingsmand til båd?
Fra : Henning

Dato : 09-02-05 12:43

Hvem kontakter jeg for at finde en vurderingsmand til min (gamle) båd
i København?
Forsikringsselskabet kræver en synsrapport fordi den er mere end 25 år
gammel.

Fra : Bo Carlé

Dato : 09-02-05 13:07

Hej Henning

På:
http://www.vurderingsmand.dk/index.html

påstår de, under linket Arbejdsområder, at de foretager Syn & Skøn.

Med venlig hilsen, Bo

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 09-02-05 17:59

Det skal vel være en der har forstand på både ??

Jeg faldt lige over www.baadkonsulenten.dk. Kende ham ikke ....

Bjarke

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-02-05 13:45

> [...]

> i København?
> Forsikringsselskabet kræver en synsrapport fordi den er mere end 25 år

Du kan evt. prøve at ringe til bådebygger Søren Schlichter. Han har i mere
end tyve år drevet bådeværftet Lynetten, og har mange års erfaring med
forsikringsselskaber og taksering, så jeg forestiller mig, at han har stor
troværdighed hos forsikringsselskaberne.

Telefoner: 57888262/40949262

Claus

Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 13-02-05 16:13

Jeg tror også det gælder Dirch Petersen fra Dragør Bådværft.

mvh
/Børge