Link til knob og stik
Fra : Lars Kyhn

Dato : 07-02-05 17:09

Hej

Er der en der har et godt link til en internetside hvor man kan se
forklaringer på fastsurring af person til båre?

Mvh. Lars

Fra : Lars Kristensen

Dato : 07-02-05 20:47

Lars Kyhn wrote:
> Hej
>
> Er der en der har et godt link til en internetside hvor man kan se
> forklaringer på fastsurring af person til båre?

Hej Lars

Denne side har en masse omkring knob og stik:
http://www.realknots.com/

Ved ikke om de har noget der er decideret velegnet til fastsurringer af
personer på båre.
Hvis ikke det var noget der skulle improviseres her og nu, men kunne
forberedes i god tid inde der blev behov for det, så ville jeg vælge at
benytte gjorde med en eller anden form for spænde der går det let at
stramme og løsne op for det. Jeg ville vælge gjorde fordi det ikke er
lige så ubehageligt at blive spændt fast med som tovværk.

- Lars

Fra : Peter

Dato : 07-02-05 23:59

"Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Lars
>
> Denne side har en masse omkring knob og stik:
> http://www.realknots.com/

Rigtig god side.
- Hvis det ikke giver resultat så prøv evt. Dansk Bjergklub; de er helt gode
til det med snore - og sikkerhed.

Mange hilsener / Peter