Kajak til bagagerummet
Fra : Dan Nielsen

Dato : 04-02-05 21:01

Vi kører en del på ferie og elsker mulighederne ved vandet,
vi har i mange år haft kano men den er noget klodset at have med, og den
bliver tungere med alderen
Det eneste vi vil have på taget er en tagbox
Har nogen erfaringer med oppustelige kajakker

www.vandsjov.dk har forskellige muligheder
Er der nogen her i gruppen som har kendskab til disse kajakker

vh. Dan

Fra : Peter Andersen

Dato : 04-02-05 22:02

"Dan Nielsen" <no@spam.dk> wrote in message
> [...]
>
> www.vandsjov.dk har forskellige muligheder
> Er der nogen her i gruppen som har kendskab til disse kajakker

Hej Dan

Nu har jeg ikke selv nogle personlige erfaringer med den type både, men
ønsker du kvalitet ( desværre også dyrt, hvis man ikke er heldig at finde
det brugt) så ville jeg kigge imod Ally folde kanoer og kajaker. søgte lige
kort på nettet og fandt den ved http://bergans.no/ ( til højre imenuen er
der en der hedder Ally Kano).
Efter hvad jeg har hørt/set er det både med rigitg gode egenskaber, og har i
flere år ønsket mig sådanne både både i havkajak og kano da det vil give
mange mange muligheder for at komme ud at padle

mvh
Peter