vandudskiller??
Fra : mbj

Dato : 24-01-05 21:19

Hej !!

Min mekaniker anbefaler at jeg monterer rt forfilter (vandudskiller) på min
Mercury 4-takt 60 HK EFI.

Er det nødvendigt?? Er det krævet for at garantien dækker??

Michael

Fra : ASKE

Dato : 24-01-05 23:11

Nødvendigt næh ! men det er pokkers praktisk, især her om vinteren samles
der en del kondensvand i din brændstoftank, og så kan du hurtigt få
motorstop på grund af is i karburatoren eller i finfilteret.

Fra : Thomas Johansen

Dato : 25-01-05 15:04

"ASKE" <arne.jensen@newmail.dk> wrote in message
> Nødvendigt næh ! men det er pokkers praktisk, især her om vinteren samles
> der en del kondensvand i din brændstoftank, og så kan du hurtigt få
> motorstop på grund af is i karburatoren eller i finfilteret.

Nu er det en EFI motor (Electronic Fuel Injection), så jeg tror ikke der en
karburator der kan komme is i...

Men finfiltret kunne måske blive lidt sur på et tidspunkt, så det skader
ikke