marine batteri fra aldi ?
Fra : klaus nielsen

Dato : 20-01-05 20:30

hejsa
i aldi har de et marine/fritids batteri. 12v 40 eller 60 ah det ligner en
almindelig bly akkumulator. men, er det det eller er det det samme som et
deep cykle batt ? altså dem der kan tåla at blive afladet helt inden de
lades op igen
nogen der ved noget ?
prisen er 399. så det er noget dyrt hvis det bare er en almindelig
akkumulator

på forhånd tak
hilsen
klaus nielsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-01-05 11:04

"klaus nielsen" <klaus(vækmeddet)vfr@hotmail.com> skrev

> [...]
> lades op igen
> nogen der ved noget ?
> prisen er 399. så det er noget dyrt hvis det bare er en almindelig

Sidste gang, de var på tilbud, købte jeg et til min kammerat. Det er ganske
gode batterier, og det er rigtige marinebatterier, altså ikke almindelige
startbatterier. Så dem kan du roligt købe. Det jeg købte var bare større,
det var på 70 Ah.

Det er almindelige bly batterier.

Claus

Fra : Carsten Holck

Dato : 21-01-05 13:44

Claus Tersgov skrev:
> [...]
> startbatterier. Så dem kan du roligt købe. Det jeg købte var bare større,

Jeg havde da god glæde af mit under stormen forleden, det holdt da både
liv i TV, ADSL linie + lidt lys i det døgn vi var uden strøm (dog ikke
kontinuerligt vi vidste jo ikke hvor længe det ville vare.

/carsten

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-01-05 16:52

"Carsten Holck" <cholck@malling.com.invalid> skrev

> Jeg havde da god glæde af mit under stormen forleden, det holdt da både
> liv i TV, ADSL linie + lidt lys i det døgn vi var uden strøm (dog ikke
> kontinuerligt vi vidste jo ikke hvor længe det ville vare.

Det er også gode batterier, men det er åbenbart ikke det samme, som jeg
købte. Det jeg købte var et Xide og det var i sommers.

Claus

Fra : Holten

Dato : 22-01-05 22:54

"klaus nielsen" <klaus(vækmeddet)vfr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lades op igen
> nogen der ved noget ?
> prisen er 399. så det er noget dyrt hvis det bare er en almindelig

Link ?

MVH

HH

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-01-05 06:45

"Holten" <virker@desværre.ikke> skrev

> Link ?

Der er antageligvis intet. Det er længe siden, de havde batterier på
onsdagstilbud, men enkelte butikker har tilsyneladende stadig nogen stående.
Det mærkelige er bare, at der åbenbart er tale om to forskellige modeller.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-01-05 07:50

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> [...]
stående.
> Det mærkelige er bare, at der åbenbart er tale om to forskellige

Jeg kan lige supplere; sidste gang, der var tilbud var i sommers, og der var
det Xide batterier. Forrige gang igen, var det Varta batterier, men begge
gange marinebatterier.

Claus

Fra : klaus nielsen

Dato : 23-01-05 14:33

> Link ?
>
> MVH
>
> HH

jeg har desværre ikke noget link.. batt stod i butikken

mvh klaus nielsen