Spådomme og vejr
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 17-01-05 21:57

Hej NG

Mon der er nogen der ligger inde med spådomme om den kommende sommers vejr?

Sidste år var jo ikke just revulotionerende...

Så hvad er jeres bud?

Mvh
JR

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 17-01-05 22:51

> Mon der er nogen der ligger inde med spådomme om den kommende sommers
vejr?

> Sidste år var jo ikke just revulotionerende...
>
> Så hvad er jeres bud?

6-8ms fra sydøst og 20+gr fra 1maj til 31august

min sommer står på Hobie cat, kitesurfing og 100-150timers vandski ...
man har vel lov til at drømme.

-Leon

Fra : Sverre Stokke

Dato : 18-01-05 08:10

"Jan Rasmussen" <jr@ÿ??ÿvejen-net.dk> skriver:
>Mon der er nogen der ligger inde med spådomme om den kommende sommers
>vejr?
Så skal vi vist over i afdelingen for tarotkort, krystalkugler og
lignende. Og nej, jeg kender ikke nogen spådomme.

>Sidste år var jo ikke just revulotionerende...
Ja, det var den netop

>Så hvad er jeres bud?
Dansk normalsommer med lidt af hvert - og regn, kuling og lave
temperaturer i de uger, vi holder ferie

Hilsen Sverre.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 19-01-05 15:25

"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> skrev i en meddelelse
> Dansk normalsommer med lidt af hvert - og regn, kuling og lave
> temperaturer i de uger, vi holder ferie
>
> Hilsen Sverre.

Et øjeblik troede jeg du var meteolog, du har ihvertfald taget alle
forbehold lige med undtagelse af sne!!!