Annimation som index-side ??
Fra : Erik Isager

Dato : 23-05-01 18:02

Hej NG

Jeg har tænkt mig at lave en ny index side som en animation.
Det er tænkt som en side der bliver bygget mere og mere på efterhånden som
det bliver hentet hjem.
Da jeg ikke ønsker at lave en der er en hel formiddag om at komme hjem, vil
jeg lige høre om der en noget jeg skal undgå når jeg lever min GIF-Animation
??
Er det i det en dum ide ??

Erik Isager

Fra : Morten Andersen

Dato : 23-05-01 20:40

"Erik Isager" <erik.isager@haslev.mail.telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> jeg lige høre om der en noget jeg skal undgå når jeg lever min

Hej Erik,

Det vil der uden tvivl være delte meninger om! Men selvfølgelig kan man
anvende en animation på forsiden. Blot bør du huske på, at det ikke skal
tage laaang tid og hente siden, ej heller med et k56 modem.
Morten

Fra : Erik Isager

Dato : 23-05-01 22:35

> [...]

> anvende en animation på forsiden. Blot bør du huske på, at det ikke skal
> tage laaang tid og hente siden, ej heller med et k56 modem.

Det er jeg meget opmærksom på, hvis jeg selv kommer til en side der tager
lang tid at hente hjem, så er jeg den der er væk !! så hvis jeg ikke får
lavet den hurtig nok, så dropper jeg ideen !

Erik Isager