Intet rå kobber ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 23-05-01 16:28

Jeg har bestil DSL hos WorldOnline (Tiscali), men fået at vide, at der "ikke
er rå kobber" til at etablere forbindelsen.

Hvis jeg nu bestiller ADSL hos TeleDanmark, kan jeg så risikere, at de godt
kan levere det alligevel?

Kan TeleDanmark levere forbindelser, som de mindre udbydere ikke kan?

v.h.

Jakob Munck

Fra : --==JKADK==--

Dato : 23-05-01 16:35

"Jakob Munck" <jakob.munck@email.dk> wrote in message
> [...]
godt
> kan levere det alligevel?
>
> Kan TeleDanmark levere forbindelser, som de mindre udbydere ikke kan?

Tele danmark _kan_ levere .. hvis din central er klar ..

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-05-01 16:36

"Jakob Munck" <jakob.munck@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg nu bestiller ADSL hos TeleDanmark, kan jeg så risikere, at de
godt
> kan levere det alligevel?

Ja

> Kan TeleDanmark levere forbindelser, som de mindre udbydere ikke kan?

Ja, idet der anvendes en anden teknik. Mobilix ligeså

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Esben

Dato : 23-05-01 17:15

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9eglbj$d2g$1@news.inet.tele.dk...
> "Jakob Munck" <jakob.munck@email.dk> skrev i en meddelelse
> godt
>
> Ja

> Ja, idet der anvendes en anden teknik. Mobilix ligeså

Og CyberCity snart.

--

Esben

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 23-05-01 21:31

"Esben" <esben@huleboer.dk> wrote Wed, 23 May 2001 18:14:44 +0200 :

>Og CyberCity snart.

coolest.

Men hvor ved du det fra? og har du noget som kan underbygge det
eller er det blot endnu et udokumenteret rygte?

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 23-05-01 22:47

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:ne7ogt81dtsar5id50fjc2kcfu38r6gpi0@news.worldonline.dk...

> Men hvor ved du det fra? og har du noget som kan underbygge det
> eller er det blot endnu et udokumenteret rygte?

Btw...hvad med jer selv...er det noget I har planer om...altså at levere
telefoni sammen med jeres xDSL-produkter ?
Nu sælger I jo mobil-abbo'er...så hvorfor ikke også "rigtig" telefoni ?

Mvh haa/orangedk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 24-05-01 02:44

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote Wed, 23 May 2001 23:47:13
+0200 :

>Btw...hvad med jer selv...er det noget I har planer om...altså at levere
>telefoni sammen med jeres xDSL-produkter ?

Helt ærligt; så har jeg ikke den fjerneste ide om det.
Det er også alt for langt væk fra mit arbejdsområde til at jeg får
den type informationer (som jeg så ville holde kæft med hvis jeg
havde).

>Nu sælger I jo mobil-abbo'er...så hvorfor ikke også "rigtig" telefoni ?

Yeps, nærliggende tanke.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-05-01 23:31

Wed, 23 May 2001 22:30:53 +0200, skrev Morten Kjaer Nielsen, på 14
linier, i <ne7ogt81dtsar5id50fjc2kcfu38r6gpi0@news.worldonline.dk>, :

>coolest.
>
>Men hvor ved du det fra? og har du noget som kan underbygge det
>eller er det blot endnu et udokumenteret rygte?
Morten jeg vil nu også tro det er den eneste måde CC ville få ADSL i
Sabro
Sjovt nok allerede fra den 1/6 som TDC.
det lovede de da i April, men har nu godt nok ikke hørt mere til det.

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-05-01 06:55

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> wrote in
message news:ne7ogt81dtsar5id50fjc2kcfu38r6gpi0@news.worldonline.dk...
> Men hvor ved du det fra? og har du noget som kan underbygge det
> eller er det blot endnu et udokumenteret rygte?

Esben har sikkert fået et brev fra CC (det har jeg nemlig fået) om at
man forhandler med TDC om at køre data på deres linier ud til
abbonenterne. Det man forhandler skulle være prsier og ikke hvorvidt
det overhovedet kan lade sig gøre. Jeg er ihvertfald blevet tilmeldt
igen.

--

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-05-01 11:03

> [...]
> Men hvor ved du det fra? og har du noget som kan underbygge det
> eller er det blot endnu et udokumenteret rygte?

Der er pludselig dukket en standardaftale på _delt_ rå kobber op på
www.tst.dk og jeg har også hørt rygtet om at CC er ved at tegne en sådan med
TDC.
Meget mere kan jeg desværre ikke gøre for at underbygge det.