fiskegrej butikker på loland og falster
Fra : Ove Jan Tollaksen

Dato : 28-01-05 17:03

Hej!

Jeg er en nordmann som igjen skal til en hærlig ferie i deres land.
(det er dejlig å være norsk i Danmark)

denne gangen går turen til Marielyst. Det blir vel ingen tid til
fiske, siden familien skal være med, men tid til å besøke noen
fiskegrej butikker må det bli.

Er det noen av Dere som kan anbefale noen butikker som kan være vært
et besøk ?

det bør jo være i nærheten av Marielyst (loland og falster) Vi kommer
sikkert til å ha en utfart til København, så hvis det finnes en stor
butikk på den vei som kan anbefales så er jeg takknemlig for å få vite
det.

taknæmlig for svar.

med venlig hilsen
Ove Jan Tollaksen

Fra : Benny

Dato : 29-01-05 00:21

Sportdres på Frederiksundsvej i København er pænt stor:
http://www.sportdres.dk/Default2.asp?browsersize=Large
mvh Benny

Ove Jan Tollaksen <ovejan@tiscali.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1fa2747d.0501280803.eac712f@posting.google.com...

Fra : SEJ

Dato : 30-01-05 15:19

Hej Ove
Sportdress kan jeg også anbefale.
Jeg handler mest i de to nedenstående som nok er de største nær centrum.
ellers er der tættere på byen jagt og fiskerimagasinet
http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/
og hunters house http://www.huntershouse.dk/
mvh

Svend