Virus igen..
Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 23-05-01 12:27

Hejsa allesammen..

Jeg er bange for at pote-krydseriet alligevel ikke var godt nok..

Bimmer og Poppy spiser stadig ikke noget, og Bimmer sidder bare helt stille
og nyser.. Idag blev både Poppy og Bimmer så indlagt hos dyrlægen. Det
bekymrer ham, at de ikke spiser noget. Nu må vi så se, hvad der sker..

Pepsi har det stadig ikke så godt, men hun er ikke dehydreret, og spiste i
går.. Hun er stadig hjemme, og dyrlægen sagde hun så godt ud, så jeg håber
at hun vil spise i dag, senere.. De to sidste + killingerne har stadig ikke
symtomer, men Romeo hoster lidt.. Jeg er bange for, at det måske er virus'en
som har fået fat i hende også.. Frem med poter og fingre, og kryds,
kryds, kryds !!!

Jeg er glad for at Bimmer og Poppy blev indlagt, for jeg havde det sådan, at
jeg ikke kunne holde ud at se på dem. I sær Bimmer, fordi han bare sad, hvor
han blev sat. og ikke bevægede sig. Dyrlægen sagde, at virussen måske havde
sat sig i hans muskler, og at det var derfor han ikke bevægede sig så meget
... Bare det snart er overstået !! Vi er nu på en uge +2 dage.. Jeg har ikke
hørt regningen endnu.. og godt det samme - for den vokser jo stødt og
roligt.. Men det går jo nok..

Jeg ville bare lige fortælle hvordan det står til.. Jeg vender tilbage i
morgen - forhåbentlig med bedre nyheder !!

Knus fra Pia og misserne

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Fra : Denise

Dato : 23-05-01 12:47

Hej
Øv, hvor er det bare surt, og så de op og nedture, det er bare så svært at
klare.
Krydser fingre og poter for alle dine misser, det SKAL bare hjælpe.
Hilsen Denise

Fra : Heidi Høegh

Dato : 23-05-01 13:51

Hej Pia

Puha, jeg kan godt forestille mig hvordan du har det.

Det er simpelthen det værste når et af ens dyr bliver syge, og man kan bare
ikke tænke på andet, jeg kan levende forestille mig situationen.
Man følger hver en bevægelse de laver, og vender og drejer det i hovedet :
var det godt eller skidt, overvejer om et eller andet kunne være fristende
så de måske bare ville spise lidt, og hvis intet hjælper, ja så føler man
sig utrolig hjælpeløs, så jeg kan godt forstå din lettelse over at de er
blevet indlagt.

Jeg vil virkelig håbe det bedste, vi føler i hvert fald med dig og krydser
alle sammen poter og tæer (og det kan altså blive til nogle stykker for det
gælder to mennesker og ca. 20 dyr

Med håb om det aller bedste

Med Venlig Hilsen
Heidi Høegh

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-05-01 14:27

suukk..;((

vi er kun to her men vi krydser fingre og poter

Og sender mange positive tanker..;)))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 23-05-01 14:43

Hejsa Allesammen !!

Tak for jeres søde tanker, og krydsede poter.. Jeg håber og tror det vil
hjælpe !!

Pepsi har lige været ude og spise, så jeg håber hun har det godt ( bedre )
nu..

Jeg vender tilbage når jeg har noget nyt !

Knus fra Pia og misserne

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Henrik Pedersen <misbams-miauu@edb.dk> skrev i en

Fra : Gitte J.L

Dato : 23-05-01 14:50

Laban og Freja krydser både poter og haler nu, i håb om at det vil
hjælpe...det skal nok gå. Alle de positive tanker og potekrydsninger er een
ting, en anden er jo at de har jeres kærlighed og omsorg.
- Gitte

Fra : DK. True Trust

Dato : 23-05-01 23:33

Det er klart at de ingen appetit har, katte bruger meget deres næsesans når
de spiser, og kan de ikke lugte vil de ikke spise.
Har I prøvet at suge "slim-snot" ud af næsen ?
Vi prøvede det sidste år med et forkølet kuld Ikke Calisi eller nogen anden
form for virus, bare en "harmløs" forkøelse, der kostede en' killing livet.
Vi sprøjtede saltvand fra dyrlægen op i næsen 2 gange daglig samt sugede
deres næse fri for "snot", samtidig gav vi dem AD dåsemad fra Dyrlægen
blandet med lidt modermælk og håndfodrede i en lille uge ca. hver 3-4 time.
Derudover sprøjtede vi væske i dem hver 2-3 time et par dage.
Det er hårdt mens det står på, men man bliver som regel belønnet for
indsatsen.
Vores forkøelse startede med, at jeg har kattealergi, støvalergi og
polenalergi, og har et par luftrenser i huset "HAVDE".
De cirkulere og renser luften, men det kan ikke anbefales, det virker som
gennemtræk på killinger.
Jeg har nu måtte fjerne dise luftrenser, og har ikke haft problemer siden.
Vi ed med sikkerhed, at det ikke var andre sygdomme der var tale om, da vi
lod den svageste killing aflive og fik den obdukserret.
Efter ca. en uges intensiv behandling, begyndte killingerne selv at tage
føde til sig, de begyndte at få deres lugtesans tilbage. Det var bare GULD
VÆRD AT SE KILLINGERNE I BEDRING.
Så held og lykke kan jeg bare sige, og måske med en lille hjælpende hånd
skal det nok gå godt.
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk