Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billig fotoPapir til Canon pixma 5000
Fra : A & B Linneberg

Dato : 13-02-05 18:23

Hej

Jeg har lige bestilt en Canon Pixma 5000.
Jeg skal bruge noget billigt blank fotopapir, hvilke papir skal jeg købe og
hvor.

Hilsen Brian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-02-05 18:56

In article <420f8cf5$0$48622$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, A & B Linneberg wrote:
> Hej
>
> Jeg har lige bestilt en Canon Pixma 5000.
> Jeg skal bruge noget billigt blank fotopapir, hvilke papir skal jeg købe og
> hvor.

Det billigste jeg har fundet af fornuftig kvalitet er Ilford Printasia.
Det ligger i 1-2 kr pr A4 atk (eller gjorde da jeg købte).

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-02-05 22:59

A & B Linneberg wrote:
> Jeg har lige bestilt en Canon Pixma 5000.
> Jeg skal bruge noget billigt blank fotopapir, hvilke papir skal jeg
> købe og hvor.

Povl nævnte Ilford Printasia - dem har jeg også gode erfaringer med - sidst
jeg købte, var de på tilbud i Merlin - og giver fine billeder til en billig
pris.

Verbatim er også tit på tilbud til en OK pris - og giver også meget fine
billeder på min Canon i850.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk