Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spørgsmål
Fra : Jens

Dato : 12-02-05 20:17

Hej. Er der nogen der ved hvor køber man et, støtte ben, med 1 ben til sit
kamara (D70)
VH Jens

Fra : Jan Bøgh

Dato : 12-02-05 20:46

Jens wrote:
> Hej. Er der nogen der ved hvor køber man et, støtte ben, med 1 ben
> til sit kamara (D70)

De fleste fotohandlere har eller kan skaffe. Kaldes normalt for en monopod.

Prøv at google på gruppen med 'monopod' som søgeord.
Ellers kan jeg anbefale Ritz-Camera, Interl. Dr., Orlando, Florida!
(Sagt på en anden måde - tror du ikke det var smart at nævne, hvor rent
geografisk du så nogenlunde vil købe det)

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 9/2/2004) ynkelige knipserier i et forhåbentligt bedre

Fra : Knud I

Dato : 12-02-05 20:51

"Jens" <mejdahl@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Er der nogen der ved hvor køber man et, støtte ben, med 1 ben
> til sit kamara (D70)
> VH Jens

Jeg tror da denne kan bære en D70 der fåes sikkert andre
http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30100403&menuid=1602&level=2
Nej jeg får ikke pocenter men bruger ofte photoshop.dk når jeg
sammenligner priser
Mvh Knud

Fra : Knud I

Dato : 12-02-05 21:05

"Knud I" <Knud_i@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nej jeg får ikke pocenter men bruger ofte photoshop.dk når jeg

jeg ved ikke om min lange link virker men synes denne model fra
culmann
ser spændende ud. nok fordi jeg har 5 ekstra hoveder liggende.
http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?pageid={BBC869D1-4F0A-4782-9FD7-6EDBF1DEE635}&SESSIONID=D/E1T5B14QO8RMIGR4CVWT&DS=2&TS=1209004487&type=focus&doctype=article&focus=636217&focuslayout=full5&focuslayout=full5&history=add

Mvh knud

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 12-02-05 20:49

"Jens" <mejdahl@fjernmail.dk> wrote in message
> Hej. Er der nogen der ved hvor køber man et, støtte ben, med 1 ben til
> sit kamara (D70)
> VH Jens

Hvor i landet bor du? I Århus har de hos Mimosa nogle ok monopods til under
en plovmand.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Jens

Dato : 13-02-05 11:27

Hej.
Ja jeg bor i Esbjerg, men kan se på svarene, at den ikke er så svær at
finde, som jeg troede
( ingen Foto forretninger i Esbjerg havde den).

Mange tak for hjælpen.

VH Jens

Fra : J. Jørgensen

Dato : 13-02-05 15:48

> [...]
> finde, som jeg troede
> ( ingen Foto forretninger i Esbjerg havde den).

Jeg har set den lørdag hos MERLIN, Vestergade i Odense
Hilsen
Jørgen

Fra : aage matthiesen

Dato : 14-02-05 22:44

Jens <mejdahl@fjernmail.dk> skrev:
>Hej. Er der nogen der ved hvor køber
>man et, støtte ben, med 1 ben til sit
>kamara (D70)
>VH Jens
Hej Jens
du kan købe det hos Dansk Ornitologisk forening.
www.naturbutikken.dk
Vh. Åge