Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brownie camera ca 1925
Fra : The MANN

Dato : 12-02-05 19:23

Hejsa NG

Har smidt et par billeder i binær

Tjek om det er noget for dig

( sælges )

The MANN

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-02-05 20:05

"The MANN" <Hamann29@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> Har smidt et par billeder i binær
>
> Tjek om det er noget for dig
>
> ( sælges )
>
> The MANN
++++++++++++++++++++++

Hej.

Det er den forkerte gruppe, tror det er bedre med "dk.marked.privat.foto"

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : The MANN

Dato : 12-02-05 20:40

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:420e52e0$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hej.
>
> Det er den forkerte gruppe, tror det er bedre med "dk.marked.privat.foto"

Hej Jørgen

Bare fordi at det evt er tilsalg tror jeg da at det evt ville interessere et
par enkelte her i dette forum !?!?

Det er den eneste film rulle som nogensinde har været i dette kamera og der
er kun taget 3 billeder !!

The MANN

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-02-05 21:17

The MANN wrote:

> Bare fordi at det evt er tilsalg tror jeg da at det evt ville interessere et
> par enkelte her i dette forum !?!?

Det er ligegyldigt hvor interessant det pågældne kamera er,
køb/salg/bytte er uønsket i denne gruppe...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-02-05 10:15

The MANN wrote:
> Bare fordi at det evt er tilsalg tror jeg da at det evt ville
> interessere et par enkelte her i dette forum !?!?

Men køb/salg/bytte er ikke tilladt i denne gruppe - så uanset
undskyldningen, så ligner det uønsket reklame - så prøv i

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : The MANN

Dato : 13-02-05 13:45

> [...]
> Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
> Erstat invalid med dk ved mail - men indlæg bør besvares i gruppen.

10 / 4

The MANN