Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Baggrund til macrofoto
Fra : Brian Ax

Dato : 11-02-05 09:57

Hej NG,

jeg leder efter en go løsning til at tage fede produktbilleder/macro i nogle
hvide/sorte omgivelser.

Tænker lidt i denne bane : http://www.photoscala.com/node/view/514
- er det noget værd ? eller findes der andre smarte produkter ?

Hilsen
Brian

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-02-05 10:08

Brian Ax wrote:

> jeg leder efter en go løsning til at tage fede produktbilleder/macro i nogle
> hvide/sorte omgivelser.

Proff. fotografer i mange år brugt kulørt og hvid karton som
baggrunde til småting, og flamingoplader som reflektorer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Brian Ax

Dato : 11-02-05 10:12

> Proff. fotografer i mange år brugt kulørt og hvid karton som
> baggrunde til småting, og flamingoplader som reflektorer...

Dette har også virket fint for mig - men problemmet med dette er at de ikke
er så skide nemt at pakke sammen (jeg har nemlig ikke noget sted det kan stå
hele tiden)

/Brian

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-02-05 01:14

Brian Ax wrote:

> Dette har også virket fint for mig - men problemmet med dette er at de ikke
> er så skide nemt at pakke sammen (jeg har nemlig ikke noget sted det kan stå
> hele tiden)

Så kan du tage et kik på www.lastolite.com - de har en masse
sammeklappelige dimser, der desværre er lidt halvdyre - her i
Danmark forhandles de af Ole Bruun Technical www.obt.dk/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 11-02-05 11:35

Hvis du tænker i retning af et foto telt, er dette her en lidt billigere
løsning

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=79008&item=3872979139&rd=1

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen
www.fotographi.dk

Fra : Brian Ax

Dato : 11-02-05 13:27

"René Ernst Nielsen" <kontakt@fotographi.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du tænker i retning af et foto telt, er dette her en lidt billigere
> løsning
>
> http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=79008&item=3872979139&rd=1

Ja , noget i den stil - dog vil jeg gerne bruge lidt flere penge for at få
noget bedre kvalitet (der er mange "strækmærker" i stoffet på den model)

/Brian

Fra : Grev Dracula

Dato : 11-02-05 18:22

On 11 Feb 2005 13:27:20 +0100, "Brian Ax" <b@com.com> wrote:

> [...]
>noget bedre kvalitet (der er mange "strækmærker" i stoffet på den model)

Så er det nok en Cubelite du skal have fat i:

http://www.obt.dk/hvad_er_cubelite.htm

den findes i flere størrelser.