Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 17-40 --- kvalitet ?
Fra : TAS

Dato : 11-02-05 00:54

Har købt Canon 20d med kit objektivet 18-55. og 70-200 4.0 L.

Overvejer køb at Canon 17-40 4.0 L

Hvordan kan det være at jeg kan læse mange steder på nettet, folk der
lovpriser,
giver objektivet top-karakter, mens andre høvler det ned, dårlig kvalitet.

Kan der være så mange "mandags modeller" også af et L glas ? Eller er det
folks forventninger, der er alt for høje, når det drejer sig om DSLR.

Kan jeg trygt udskifte 18-55'erne med 17-40, og regne med at jeg for
kvalitet for pengene ?

TI

Fra :

Dato : 11-02-05 01:23

> Kan jeg trygt udskifte 18-55'erne med 17-40, og regne med at jeg for
> kvalitet for pengene ?
>
> TI

Ja kanon objektiv, men den er ikke særlig lysstærk
Henrik

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-02-05 16:14

In article <cugttt$1965$1@news.cybercity.dk>, HØ wrote:

> Ja kanon objektiv, men den er ikke særlig lysstærk
> Henrik

Mit havde en anelse CA o hjørnerne. Men mit 10-22mm har mere.