Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der ved noget
Fra : Jack Nielsen

Dato : 10-02-05 11:47

Nogen der ved om der kommer et Canon powershot 530 til erstatning for A95
som der er kommet A510 og A520 som afløser for A75/A85 ??

Hvis der gør det må det jo være det ultimativ kompakte kamera eller ?

Mvh

Jack

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-05 13:01

Hej Jack
Findes der noget ultimativt (kompakt) kamera?

Jeg mener f.eks. at skiftene fra A75/A85 til A510/A20 lider under valget af
2 istedet for 4stk. AA batterier, selv med de bedre batterier er der ikke
overskud nok med "kun" 2 batterier.

Mit A75 har taget mange rigtig gode billeder - modsat den nuværende kamp
hvor det ultimative D70 formår at spollere selv det bedste motiv

Og nej jeg har ikke hørt noget om A530 - er nok også en af de sidste der får
det at vide!

Hilsen Henrik