Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Raw-roderi
Fra : Ole

Dato : 10-02-05 00:56

Nu forstår jeg al jeres snak om at gøre bearbejdningen nemmere. Har lige
hentet mine 20 første raw ind med picture project og overført til PS og
gemt de fleste som psd-typer efter lidt editing - og så er de alle
væk, pist efetr at have slettet et par stk - eller ligger i et
nef-format ingen af de to nævnte programmer vil kendes ved nu. Er det
bare for sent på aftenen, eller....hvor gør jeg forkert...? Nå, kortet
er ikke slettet (tror jeg nok )

Og jo, det blev en rædselsfuldt stor dslr, ikke en 8 mp - ta-da-

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : ain

Dato : 10-02-05 14:41

"Ole" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> 15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

ja det er noget roderi, men der er altså ikke noget mystisk ved NEF
formatet, det er
Nikons extension for RAW filer
det er nok dig der mangler et plug-in til PS, eller Nikons Capture 3 (4.1)
pa