Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D 70
Fra : Jesper

Dato : 09-02-05 14:00

Hej.

Har netop set en annonce i gratisavisen Urban fra Biongofoto, at de har
Nikon D 70 til salg for kr.11.995 incl. blitz m.v.

Nogen som har erfaring med dette kamera?

mvh

Jesper.

Fra : Christer Holte

Dato : 09-02-05 14:17

"Jesper" <christop@***post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Har netop set en annonce i gratisavisen Urban fra Biongofoto, at de har
> Nikon D 70 til salg for kr.11.995 incl. blitz m.v.
>
> Nogen som har erfaring med dette kamera?

Der findes et hav af tråde om det, brug google. På akamera.dk er der bl.a.
andet en test og en sammenligning med 300d. På fotokritik under debat forum
kan du også søge og finde.

Held og lykke

hilsen Christer - der er glad for sit D70 !

Fra : AS

Dato : 09-02-05 14:17

"Jesper" <christop@***post1.dknet.dk> wrote in message
> Hej.
>
> de har
> Nikon D 70 til salg
> Nogen som har erfaring med dette kamera?

Hej. Jeg har set, der er en søg/search funktion i de fleste newsgroup
programmer. Nogen har erfaring med det?

Fra : Ole

Dato : 09-02-05 14:54

AS wrote:
> "Jesper" <christop@***post1.dknet.dk> wrote in message

> Hej. Jeg har set, der er en søg/search funktion i de fleste newsgroup
> programmer. Nogen har erfaring med det?

Hvis du vil lede, går du ind på eks google/groups/avanceret og vælger
gruppe og emne

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : Reidar Solberg

Dato : 09-02-05 14:40

> Har netop set en annonce i gratisavisen Urban fra Biongofoto, at de har
> Nikon D 70 til salg for kr.11.995 incl. blitz m.v.
>
> Nogen som har erfaring med dette kamera?

Har hatt dette i 5-6 måneder og er svært fornøyd. Jeg liker også godt det
objektivet som er med i kit - hus + 18-70mm. Lett objektiv, som likevel
leverer brukbare bilder, selv om det ikke må sammenlignes med langt dyrere
objektiv.

Det eneste jeg savner på dette kamera er PC-kontakt til ekstern blitz
(studioblitz). Ser at mange savner batterigrep - men jeg gjør det ikke. Det
gjør kamera mye tyngre. Og batteriene varer svært lenge på dette kamera.

Har også et Nikon D1h som jeg vanligvis har brukt, og det er nydelig å ha
et mye lettere kamera å drasse med seg på ferie og lange spaserturer.

mvh Reidar

Fra : Claus Smith

Dato : 09-02-05 16:43

Jeg bruger D70 med 18-70 objektivet og en SB-600 og det spilller perfekt til
mit behov.

Du kan roligt købe det kit.

Claus Smith

Fra : Lars Troels

Dato : 10-02-05 12:14

> Nikon D 70 til salg for kr.11.995 incl. blitz m.v.
>
> Nogen som har erfaring med dette kamera?

Du er velkommen til at tage et kig på min opfattelse her:
http://www.larstroels.dk/dslrartikel.htm
og her: http://www.larstroels.dk/fotoudrustning.htm

Hilsen

Lars T.

Fra : Keldo

Dato : 10-02-05 15:38

her er min D70 historie (taget fra mit hvad nu? indlæg)

".....jeg har tidligere ejet et Canon A60 og fik taget en masse skarpe og
klare
billeder. Jeg blev rigtig glad for at fotografere og derefter lege med
PSpro. Min interesse for digitalfotografering fik mig til at kigge efter
DSLR. Konen blev overtalt, og jeg købte et Nikon D70.
Hurra. Jeg havde jo set et ene suveræne D70-foto på fotokritik, efter det
andet. Problemet var bare at jeg havde overvurderet mine evner som fotograf.
Mine billeder blev i reglen ikke bedre end dem jeg tog med
A60´eren. Hurtigt indså jeg at jeg heller ikke havde tålmodigheden til at
lære det. Kameraet blev solgt!"