Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
G5 i Føtex
Fra : John Jachmsen

Dato : 07-02-05 13:44

...til 3895,-
er det et godt tilbud? Hvad mener I ellers om cameraet?
/JJ

Fra : Ole

Dato : 07-02-05 13:52

John Jachmsen wrote:
> ..til 3895,-
> er det et godt tilbud? Hvad mener I ellers om cameraet?
> /JJ
Jo...skulle jeg selv have et af den type, var G5 mit første gæt.
Se selv priser på diverse prissammenligningssites (edbpriser,kelkoo osv)

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-02-05 14:56

John Jachmsen wrote:
> ..til 3895,-
> er det et godt tilbud? Hvad mener I ellers om cameraet?
> /JJ

Lyder OK - billigste ifølge www.edbpriser.dk for den danske udgave er 4000
kr

Jeg har forgængeren G3, som jeg er meget begejstret for.

G3 er 4 mpixel hvor G5 er 5 mpixel -og den ekstra mpixel skulle følge
sædvanligvis pålidelige rygter (her i gruppen) gøre, at G5 har en anelse
støj i højeste opløsning - men ellers er det et helt OK kamera med mange
muligheder.

Bemærk at G5 er på vej ud og er afløst af G6.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-02-05 15:01

"Jan Vestergaard"

> [...]
> muligheder.
>
> Bemærk at G5 er på vej ud og er afløst af G6.

G3 er vidst et bedre kamera - af een eller anden grund - G5 blev ikke
noget hit - Jeg brugte det i en uge og forærede det til min datter,
det er godt til makro..-- Kan absolut ikke anbefales, selvom der
står Canon på kameraet.. Violette kanter og meget sløvt, men fantastisk
batteri.. -max-

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-02-05 16:17

-max- wrote:
> [...]
> det er godt til makro..-- Kan absolut ikke anbefales, selvom der
> står Canon på kameraet.. Violette kanter og meget sløvt, men

Jeg har ikke prøvet G5 - så jeg kender kun de rygter, som jeg har set her i
gruppen og andre steder, og der er vist almindelig enighed om at G3 er bedre
på nogle punkter - men at de to kameraer ellers er meget ens bortset fra den
ekstra mpixel på G5 - og det er så åbenbart den, der har givet lidt
problemer....

Ja batteriet er fint - det er samme batteri på G3 og på 300D - så det er
lidt praktisk, når man hat et af hvert

Fra : JS

Dato : 07-02-05 18:44

> [...]
> sædvanligvis pålidelige rygter (her i gruppen) gøre, at G5 har en anelse
> støj i højeste opløsning - men ellers er det et helt OK kamera med mange

Kan man stadig købe G3 eller er lagrene tomme rundt omkring?

Fra : L.K.

Dato : 08-02-05 15:28

John Jachmsen wrote:
> ..til 3895,-
> er det et godt tilbud? Hvad mener I ellers om cameraet?
> /JJ

Har selv et G5 er glad for det, eneste problem jeg har er det løse
objectiv dæksel.
Du kan se her hvad jeg har fået ud af det i det trekvarte år jeg har
haft det.

www.krall.dk

L.K.