Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafet uge 7, 2005 - Emne: Et dyreport~
Fra : Carina

Dato : 07-02-05 11:44

Hej

Emnet til uge 7 er Dyreportrætter - det handler om et portræt af et husdyr
såsom hund, kat, gris eller ørkenrotte (ikke vilde dyr).

Jeg laver en emnetråd torsdag d. 17/2-2005 hvor i kan poste links til jeres
billeder. Regler kan findes her: http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

HUSK: Emnet til uge 6 er Kontraster.

/Carina

Fra : Erik W.

Dato : 07-02-05 13:02

"Carina" skrev i newsHNd.38$m74.33@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Emnet til uge 7 er Dyreportrætter - det handler om et portræt af et husdyr
> såsom hund, kat, gris eller ørkenrotte (ikke vilde dyr).

Sådan noget i den her stil?
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1449036&forward=user Billedet er
taget igår før du offentliggjorde emnet så det er ikke mit bidrag.

Mvh Erik

Fra : Carina

Dato : 07-02-05 15:46

> Sådan noget i den her stil?
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1449036&forward=user Billedet er
> taget igår før du offentliggjorde emnet så det er ikke mit bidrag.

LOL ja lige præcist - Godt billede, jeg spekulerer stadig på hvad katten har
fået øje på
/Carina

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 07-02-05 18:45

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> wrote:

>Sådan noget i den her stil?
>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1449036&forward=user Billedet er
>taget igår før du offentliggjorde emnet så det er ikke mit bidrag.

Det er et kattens skønt billede...

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Morten Wartou

Dato : 07-02-05 18:56

Erik W. wrote:
> [...]
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1449036&forward=user
> Billedet er taget igår før du offentliggjorde emnet så det er ikke

Glimrende billede! Det havde absolut haft vinderpotentiale.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 07-02-05 16:58

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> wrote in message
newsHNd.38$m74.33@news.get2net.dk...

> Emnet til uge 7 er Dyreportrætter - det handler om et portræt af et husdyr
> såsom hund, kat, gris eller ørkenrotte (ikke vilde dyr).

Jeg går ud fra at dyr i Zoo ikke er med i din kategori?
--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Carina

Dato : 07-02-05 17:29

JA - ingen dyr fra Zoo
/Carina

Fra : Alex W

Dato : 07-02-05 19:27

> Emnet til uge 7 er Dyreportrætter - det handler om et portræt af et husdyr
> såsom hund, kat, gris eller ørkenrotte (ikke vilde dyr).

Ærgeligt at man ikke kan have flere fotos ad gangen i hver kategori )

Sjovt at være med

Alex W

Fra : Alex W

Dato : 07-02-05 19:33

ikke vilde dyr).

Hov jeg fik ikke læst på lektien ... det vil sige at min fugl er disket???
... den er jo vild ..
Jeg havde fanget at det var zoo dyr og altså vilde dyr i fangenskab ;o((

/Alex W