Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad betyder det at...
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 07-02-05 07:32

et SLR er et D-serie SLR? Eksempelvis som der står sidst i
produktbeskrivelsen på dette Nikon objektiv: http://tinyurl.com/7yryh

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Morten Wartou

Dato : 07-02-05 09:11

"Thomas Schreiber" <nospam_news@schreiber_dot_.se> skrev i en meddelelse
> et SLR er et D-serie SLR? Eksempelvis som der står sidst i
> produktbeskrivelsen på dette Nikon objektiv: http://tinyurl.com/7yryh

Det betyder at det er fx et D70, D1H, D2H, D1X, D2X, D30, D60 eller D100 -
altså et SLR i Nikons D-serie (digital). :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Det korte af det lange er, at jeg aldrig mere vil spilde tid på anmelde
net-kriminalitet og børneporno på nettet" - Niels Riis Ebbesen

Fra : Christian Grüner

Dato : 07-02-05 09:35

Men nu er D30 og d60 så fra canon men derudover ;)

MVH Christian

Fra : Morten Wartou

Dato : 07-02-05 10:13

Christian Grüner wrote:
> Men nu er D30 og d60 så fra canon men derudover ;)

Såså, det er tidligt på morgenen. Jeg havde dem ikke med i første omgang,
men i min omtågethed kom jeg "lige i tanke" om dem inden jeg sendte. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 07-02-05 15:58

> Men nu er D30 og d60 så fra canon men derudover ;)
>
> MVH Christian

Jeg mener de hedder 30D og 60D

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 07-02-05 16:22

Thomas Schreiber <nospam_news@schreiber_dot_.se> wrote:

> Jeg mener de hedder 30D og 60D

Der tager du fejl. Det er Canon EOS-D30 og Canon EOS-D60.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 07-02-05 16:41

Rune B. Broberg wrote:

> Der tager du fejl. Det er Canon EOS-D30 og Canon EOS-D60.

Der kan man bare se. Så det er er kun de nye modeller der hedder D til
sidst?

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Peter Rongsted

Dato : 09-02-05 11:17

>Der kan man bare se. Så det er er kun de nye modeller der hedder D til
>sidst?

Sådan er det med Canon. De har (også) rod i deres betegnelser.

Peter

Fra : AS

Dato : 07-02-05 17:27

"Christian Grüner" <wizprod@wizprodFJERN.dk> wrote in message
> Men nu er D30 og d60 så fra canon men derudover ;)

Dog kan ikke bruge Nikkor AFS 17-35.

Fra : Ole

Dato : 07-02-05 10:33

Thomas Schreiber wrote:
> et SLR er et D-serie SLR? Eksempelvis som der står sidst i
> produktbeskrivelsen på dette Nikon objektiv: http://tinyurl.com/7yryh

Nu er dit spørgsmål en anelse uklart, men er det objektivet, du tænker
på, var der en tråd om det for mindre end en uge siden.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-02-05 20:26

Thomas Schreiber wrote:
> et SLR er et D-serie SLR? Eksempelvis som der står sidst i
> produktbeskrivelsen på dette Nikon objektiv: http://tinyurl.com/7yryh

Hvis du mener objektiv og ikke SLR, så betyder det i Nikons terminologi svjh
at der leveres afstandsoplysninger til huset til brug for f.eks. en
zoom-flash.

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye ynkelige knipserier i et knap så rædselsfuldt layout kan findes på