Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fastelavns billeder fra Veksø
Fra : Tommy Fer

Dato : 06-02-05 23:15

Hej NG

Som Nils Riis Ebbesen anbefalede tog en kammerat og jeg (plus vores vedhæng)
til Veksø for at tage lidt billeder af begivenheden.

Puha jeg har lade en del af teknikken falde til jorden her indover vinteren,
der er blevet brugt op eksamens læseri osv...

Disse kan ses på http://www.fotofer.dk/thumbnails.php?album=12

Kommentare og lignende er velkomne, selvom jeg selv kan kritisere en masse
på min teknik i denne omgang Dog syntes jeg der er kommet nogen ok
billeder ud af dagen, og til næste år vil jeg anbefale andre fra gruppen at
komme til dette flotte arrangement.

mvh Tommy Fer
www.fotofer.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-02-05 00:45

Tommy Fer wrote:

> [...]
> på min teknik i denne omgang Dog syntes jeg der er kommet nogen ok
> billeder ud af dagen, og til næste år vil jeg anbefale andre fra gruppen at

Jeg har desværre ligget brak med en influenza, så jeg har ikke været
til fastelavn i Veksø, men det gør kun, at det er sjovt at se dine
billeder.

Efter min mening, så kunne de alle godt tåle lidt mere kontrast.

Dette billede ville ha været et scoop, hvis du havde taget hestens
hoved med: http://www.fotofer.dk/displayimage.php?album=12&pos=14

Og den nydelige ældre herre på dette billede:
http://www.fotofer.dk/displayimage.php?album=12&pos=11 - er den unge
rytter på dette billede, der er blot 30 år imellem dem
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_%26_miljoeer/fastelavn_veksoe/_fastelavn_veksoe-043.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-02-05 09:53

> Jeg har desværre ligget brak med en influenza, så jeg har ikke været til
> fastelavn i Veksø, men det gør kun, at det er sjovt at se dine billeder.
>
> Efter min mening, så kunne de alle godt tåle lidt mere kontrast.

Jeg var lidt for optaget af at tage billeder, det gik ret stærkt hehe. at
jeg ikke fik kigget så meget på dem jeg fik taget, og mit kamera valgt at
lave lysmålingne på himlen, derfor fik jeg desværre nogen billeder der var
godt underbelyste på rytterne, dette har jeg så kompenceret så godt som jeg
kunne i picasa. Som sagt følte jeg mig meget rusten igår

> Dette billede ville ha været et scoop, hvis du havde taget hestens hoved
> med: http://www.fotofer.dk/displayimage.php?album=12&pos=14

Det havde givet meget mere helhed i billedet og for situatioen.

Det er meget sjovt

mvh Tommy Fer

Fra : Jan \(bærbar\)

Dato : 07-02-05 14:27

Wooow Niels Ebbese ser et scoop - ahhhh - der var et HVIS, ja sådan kan det
gå, utroligt at du ebbesen, som jo gennem tiden har taget en betydelig bunke
lortebilleder, kan se et scoop. (selvom der naturligvis var et HVIS)

*hahahahaha* - ebbesen selv når du er syg er du sku sjov, har lægen
ordineret en ryge kur ??

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 07-02-05 21:18

Jan (bærbar) wrote:

> Wooow Niels Ebbese ser et scoop - ahhhh - der var et HVIS, ja
> sådan kan det gå, utroligt at du ebbesen, som jo gennem tiden har
> taget en betydelig bunke lortebilleder, [...]

Jeg ved godt at Niels er en hamrende irriterende person, men når han nu
kommer med et positivt indlæg, har jeg særdeles svært ved at se værdien
af en tilsvining af ham. Kan du ikke holde din galde i dig, eller i det
mindste gemme den til han igen skriver et af sine dårlige indlæg?

Fra : Jan

Dato : 08-02-05 09:29

hahahahahahaha - hvis det så bare var tilsvining - men ak og ve, det er den
skinbarlige sanshed. Der er kommer skal aldrig noget galle fra min mund, og
tro mig - mange års erfaring, ebbesen bliver aldrig anderledes, han er og
bliver nettets ultimative trold.

Fra : Tommy Fer

Dato : 08-02-05 10:46

"Jan" <jan.nyhedsgruppesvar@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mund, og tro mig - mange års erfaring, ebbesen bliver aldrig anderledes,
> han er og bliver nettets ultimative trold.

Suk, hvis du dog så bare ville citere korrelt....

Når men denne tråd har nu medført sig en *PLONK* fra min side.

Tommy Fer
www.fotofer.dk