Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rep. af Olympus C4000 objektiv
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 06-02-05 14:31

Ved dagens fastelavnsbegivenhed, blev objektivet desværre slået skævt (nej -
ikke af køllen...). Da jeg efterfølgende slukkede kameraet kunne objektivet
ikke køre ind i huset igen, men kun give en lyd fa en form for tandhjulstræk
der kammer over. Jeg prøvede at rette objektivet op, men lige lidt hjalp
det.

Er der nogen her der har erfaring med objektiv der er slået skævt?

Mvh Lars

Fra : [HCS] 4000

Dato : 06-02-05 16:45

Jeg har desværre oplevet lignende tilfælde før også med Olympus, det må være
en svaghed de har.
Der var kun en løsning på det - reparation.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *
"Lars Jakobsen" <***FJERN***l.jakobsen@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:cu566s$p23$1@news.cybercity.dk...

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 06-02-05 20:45

Hej Hans
Tør jeg spørge hvad en sådan rep. kostede?
mvh Lars

Fra : [HCS] 4000

Dato : 06-02-05 21:06

Det var min svogers kamera, og på mystiks vis fik han overtalt forhandleren
til at det var på garantien.

Hilsen Hans
"Lars Jakobsen" <***FJERN***l.jakobsen@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:cu5s3a$1mbo$1@news.cybercity.dk...

Fra : Knud I

Dato : 06-02-05 21:15

> [...]
meddelelse news:cu5s3a$1mbo$1@news.cybercity.dk...
> Hej Hans
> Tør jeg spørge hvad en sådan rep. kostede?

Hvis jeg må forsøge at svare
jeg havde en olympus 2000z som jeg fik repareret betalt af
en 4årig forsikring jeg havde tegnet.

Som jeg husker det var der vedlagt en opgørelse fra olympus på ca
1500,-

Senere havde jeg samme rep her virkede zoom, efter at
jeg vred den på plads. Desværre var den stadig så skæv at
jeg sendte den til rep, pris ca 900 ifølge vedlagte seddel.
jeg ved ikke om der evt skal tillægges moms, da jeg jo ikke selv
betalte.

Mvh Knud