Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 20D fra www.technikdirekt.de leverin~
Fra : Brian Oestergaard

Dato : 04-02-05 23:46

Hej

Er der nogen som har købt en Canon 20D fra www.technikdirekt.de for nylig,
hvis ja hvor hurtig leverede de ?

Er der ellers noget jeg bør være opmærksom på hvis jeg køber der ?

På forhånd tak for svar.

Brian Østergård

Fra : Thomas

Dato : 05-02-05 00:32

"Brian Oestergaard" <mantabrianREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hvis ja hvor hurtig leverede de ?
>
> Er der ellers noget jeg bør være opmærksom på hvis jeg køber der ?

Det kan du ikke bruge til noget. Du skal ringe til dem inden du bestiller og
få en opdateret lagerstatus. Mange af deres varer har de ikke på lager.

Hvis varen er på lager (hvilket den har været under 50% af de gange jeg har
snakket med dem) er leveringstiden ca. 1 uge. Hvis varen ikke er på lager,
skal du regne med mindst 2-3 uger... og ofte længere.

Du kan roligt ringe til dem. De snakker engelsk og er normalt meget venlige.

Thomas

Fra : Per O.

Dato : 05-02-05 03:05

"Brian Oestergaard" <mantabrianREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis ja hvor hurtig leverede de ?
>
> Er der ellers noget jeg bør være opmærksom på hvis jeg køber der ?

Du får en tysk manual, og kan ikke finde en gratis dansk nogen steder!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : AS

Dato : 05-02-05 06:48

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message

> Du får en tysk manual, og kan ikke finde en gratis dansk nogen steder!

Engelsk er lavet efter den samme standart og findes gratis hos nikon.co.uk
eller nikon.com.sg

Fra : fam. Ager

Dato : 05-02-05 07:12

du kan også få en engelsk til 20D
har du tjekket prisen hos ac-foto.....nogle gange er de billigere, og mindst
ligeså gode....

Fra : Peter Holm

Dato : 05-02-05 10:01

fam. Ager wrote:
> du kan også få en engelsk til 20D
> har du tjekket prisen hos ac-foto.....nogle gange er de billigere, og
> mindst ligeså gode....

eller http://www.fotomeile-shop.de
I tilfældet 20D er de 50 euro billigere så vidt jeg lige kan se.
Man skal dog lave en bankoverførsel til dem, så det besvær skal lige
indregnes.
Men de leverer puinktligt
Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Per O.

Dato : 05-02-05 09:27

"AS" <ars@TrasH.net> skrev i en meddelelse

> "Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message

> Engelsk er lavet efter den samme standart og findes gratis hos nikon.co.uk
> eller nikon.com.sg

Jeg er vildt imponeret over at Nikon laver manualer til Canon 20D ... har du
en mere nøjagtig link inde på Nikons side?????

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Hans Kruse

Dato : 05-02-05 09:16

> Du får en tysk manual, og kan ikke finde en gratis dansk nogen steder!

Og en engelsk kan downloades her
http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=DownloadDetailAct&fcategoryid=314&modelid=10464
Jeg købte også min 20D samme sted og den engelske manual har været fin til
læsning på skærmen en gang i mellem, jeg har ikke har brug for at printe
den.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Per O.

Dato : 05-02-05 09:25

> [...]
> læsning på skærmen en gang i mellem, jeg har ikke har brug for at printe

Jeg skrev det nu også mest fordi der med jævne mellemrum dukker indlæg op om
netop en dansk manual. Nogen når jo ikke at tænke på at de kun kan læse
dansk, og så står de jo med problemet. Jeg ville nødig nøjes med en tysk
maual, da jeg ikke kender fotoudtrykkene på tysk.

Per O.

Fra : Hans Kruse

Dato : 05-02-05 11:36

> [...]
> dansk, og så står de jo med problemet. Jeg ville nødig nøjes med en tysk
> maual, da jeg ikke kender fotoudtrykkene på tysk.

Enig og nogle føler sig nok heller ikke fortrolige med engelske udtryk
heller, men det kan man jo ligeså lære sig, hvis man skal læse om foto på
nettet.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Brian Oestergaard

Dato : 05-02-05 16:24

Hej

Tak for inputs.

Jeg ringer til dem mandag og hører hvad leveringstiden er lige p.t.

Brian Østergård