Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
flipped flapper
Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-02-05 08:44

Jaja det ku være skarpere og mindre kornet, men det
er sku da lidt sjovt alligevel.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1446538

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-05 09:21

"-max-" <max@amarzone.dk> wrote in message
> Jaja det ku være skarpere og mindre kornet, men det
> er sku da lidt sjovt alligevel.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1446538

Hej Max,

Pudsigt at du lige ramte mens fisken var i "luften" Godt gået.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Hans Kruse

Dato : 04-02-05 10:19

> Pudsigt at du lige ramte mens fisken var i "luften" Godt gået.

Med Max's 1D mk II. har der uden tvivl været maskinggevær salver omkring
denne fugl! Han har set denne scene, forudset hvad der ville ske og så skudt
måske 30-40 billeder med 8fps, hvor han stille og roligt kunne udvælge det
bedste billede bagefter.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-02-05 15:34

> [...]
> måske 30-40 billeder med 8fps, hvor han stille og roligt kunne udvælge det

Hehe ja Hans jeg vidste den måtte komme, men jeg må skuffe
dig, den er taget på slow (3 billeder i sec) og et billede a gangen..
Ikke nogen maskingevær salve her - prøvede det i Tamil Nadu
da jeg var inviteret til at se en stor ugle, heheh ikke så smart
den markII støjer virklig, så fyren der videofilmede, gav mig lige
et blik, der sagde enough is enough, det var lidt pinligt.. Glad amatør)
-max-

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-02-05 15:58

> [...]
> den markII støjer virklig, så fyren der videofilmede, gav mig lige
> et blik, der sagde enough is enough, det var lidt pinligt.. Glad

HEHE, man skal passe lidt på med at stille sig op ved siden af en pro og så
bare fyre afsted har også prøvet det hvor man får sådan et blik

Men fedt billede, den lidt lavere kvalitet i forhold til mange af dine andre
billeder opvejes af motivet, fedt billede.

Mvh
Simon

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-02-05 16:10

"Simon Nielsen" >
> [...]
>
> Men fedt billede, den lidt lavere kvalitet i forhold til mange af dine andre
> billeder opvejes af motivet, fedt billede.

Her for et par timer siden havde jeg billedet - en peid kingfisher med
3 fisk i gabet på vild flugt fra et par krager - men ak AF har fanget vandet
bag fuglen, jeg må snart lære at slå den forbandede AF fra, optimist er man
jo jeg får nok en chance til en anden dag, hoho, lige nu er det bare ikke så
funny funny, lav eftermiddags sol og det hele, dejligt blåt vand, grrrrr.. -max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 04-02-05 17:39

> [...]
> den markII støjer virklig, så fyren der videofilmede, gav mig lige
> et blik, der sagde enough is enough, det var lidt pinligt.. Glad

Ok, så må jeg jo til at have hatten af for din hurtige reaktionsevne
Mvh,
ha

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 04-02-05 12:13

-max- wrote:
> Jaja det ku være skarpere og mindre kornet, men det
> er sku da lidt sjovt alligevel.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1446538

Virklig godt fanget, men med en mk2 er der jo også nogle skud at gøre
godt med. Super billed

Tommy

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-02-05 16:14

"Tommy Hjorth" <

> Virklig godt fanget, men med en mk2 er der jo også nogle skud at gøre
> godt med. Super billed
>

> Tommy

Hold nu op - det er et lorte kamera - jeg var bare heldig, som sædvanlig..
Men tak for det alligevel, oven på en eftermiddag som denne varmer det
lidt.. Her er ellers varmt nok og utroligt mange kingfishere..)-max-

Fra : PH

Dato : 04-02-05 16:39

> Jaja det ku være skarpere og mindre kornet, men det
> er sku da lidt sjovt alligevel.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1446538

Jeg kom i tanke om udtrykket
"hverken fugl eller fisk"
Men hos den proff fotograf er det omvendt:
"Både fugl og fisk"

Et rigtig godt fanget (af jer begge).......... det det kør bare for dig :)

--
Mvh Peter ....jobsøgende webdesigner
http://www.cgi-shop.dk/bilag/html/index.html

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 06-02-05 14:12

"-max-" <max@amarzone.dk> skrev i en meddelelse
> Jaja det ku være skarpere og mindre kornet, men det
> er sku da lidt sjovt alligevel.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1446538

Herligt billede som altid fra din hånd, Max!
Også selvom billedet er kornet og mindre skarpt end dine bedste..
Det er kanongodt fanget.

Jeg har lagt mærke til, at flere og flere af dine billeder er skudt med EF
300/4,0 nogle gange med extender.
Tidligere var din favoritbrændvidde 500 mm evt. med extender.
Da du skød med Nikon, var Sigma'en EX 500/4,5 HSM jo nærmeste svejset fast på
DX1'eren.

Er Canon's EF 500/4,0 USM IS for tung til at håndholde over tid?
Det kunne jeg nemlig godt frygte.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-02-05 10:31

"Frodo Nifinger

> [...]
> DX1'eren.
>
> Er Canon's EF 500/4,0 USM IS for tung til at håndholde over tid?

Kombinationen af markII og 500'ern føles meget tungere
end mit gamle setup, det er også større, lige en tand for meget
til at det er behageligt, men er jeg ude det rigtige sted, kan det
lade sig gøre at trekke hele dagen med den, prisen betaler
jeg så dagen efter, hvor jeg helst ikke skal noget som helst..
Sigmaen er kanon, håber jeg får et bedre hus til den, D2X
måske..)-max-