Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Butik til køb af fotoudstyr i DK
Fra : Lars Hjortø

Dato : 03-02-05 15:41

Hej med jer.

Jeg søger en web-adresse til et sted hvor man kan købe forskelligt
fotoudstyr. Det skal være en dansk butik. Det jeg fortrinsvist søger er
objektiver, taske og stativ. Det heler er til (d)slr...

--
Hilsen Lars Hjortø

Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Claus Smith

Dato : 03-02-05 15:44

Almindelige butikker med webshops:

www.kamerahuset.dk
www.bingofoto.dk

Prof. forhandlere med webshops:

www.goecker.dk
www.obt.dk

Blot et par af dem, som jeg personligt har gode erfaringer med.

Claus Smith

Fra : Lars Hjortø

Dato : 03-02-05 16:52

Hej Claus

Takker for linkene. Dem kigger jeg nærmere på.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-02-05 00:24

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospampost2.tele.dk> wrote in message
> Hej Claus
>
> Takker for linkene. Dem kigger jeg nærmere på.

Du kan også kigge igennem edbpriser.dk og finde digital fot og video og
finde en kamera forhandler den vej igennem, men jeg tror egentlig du har
større held ,ed dem du har fået fra Claus, der er jo oigs pixmania.com de er
godt nok lokeret i Frankrig men de har en dansk distributør som også yder
reklemationen.

Mvh
Simon

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-05 15:47

> [...]
> fotoudstyr. Det skal være en dansk butik. Det jeg fortrinsvist søger er
> objektiver, taske og stativ. Det heler er til (d)slr...

Der er masser af links til butikker på edbpriser.dk- Søg på et kamera, og så
se de butikker der har produktet.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-05 10:55

Hey Lars Hjorte !

Eller http://www.photografica.dk/

Olrik Larsen

On Thu, 3 Feb 2005 15:40:58 +0100, "Lars Hjortø"