Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Stativ/understøtning til Sigma 80-400
Fra : Lars Christensen

Dato : 03-02-05 07:45

Hej

Hvad kan anbefales som understøtning til overnævnte objektiv.
Det skal helst være let at gå rundt med.

Lars C

Regnskab= Brusekabine

Fra : Erik W.

Dato : 03-02-05 11:01

"Lars Christensen" <clc@besked.com> skrev i en meddelelse

Jeg bruger sådan et sæt til min Bigma : http://kortlink.dk/technikdirekt/kn5
Kan varmt anbefales.

Mvh Erik

Fra : Erik W.

Dato : 03-02-05 11:49

"Erik W." skrev i en meddelelse

> Jeg bruger sådan et sæt til min Bigma :
http://kortlink.dk/technikdirekt/kn5
> Kan varmt anbefales.

Bemærk at man med så tunge optikker skal montere hovedets realeaseplate på
objektivets monteringsring. - Ikke på kameraet!

Mvh Erik

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 03-02-05 15:46

On Thu, 3 Feb 2005 11:00:45 +0100, Erik W. wrote:

> "Lars Christensen" <clc@besked.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg bruger sådan et sæt til min Bigma : http://kortlink.dk/technikdirekt/kn5
> Kan varmt anbefales.
>
> Mvh Erik

Bruger også dette til min bigma. Jeg har ikke hrugt andre monopods end
dette og finder det utroligt stabilt og kan ikke rokke det en millimeter
når det er fuldt udslået. Der findes andre der er lettere (carbon) men de
er også meget dyrere.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Johannes

Dato : 05-02-05 11:56

On Thu, 3 Feb 2005 07:44:37 +0100, "Lars Christensen" <clc@besked.com>
wrote:
>Hvad kan anbefales som understøtning til overnævnte objektiv.
>Det skal helst være let at gå rundt med.

Jeg har en 80-400. Fulgte Erik W.'s råd og købte det samme. Virker
fremragende. Har også et Manfrotto stativ med samme hurtigudløser.
Johannes