Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CANON 20D
Fra : JKM

Dato : 03-02-05 06:08

KAN nogen anbefale en DEALER, hvor man får en rigtid god service???

Og hvor prisen kan forhandles ned, hvor den er rimelig??

JEG kommer en del rundt i verden, og kan P.T. købe 20d m/ 17-85 USM-is
optik til ca 12000kr. så det er jo en god pris, grundet DOLLARKURS!!

Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-05 10:38

"JKM" <jkm@jkm.it> wrote in message
> KAN nogen anbefale en DEALER, hvor man får en rigtid god service???

Er det en pusher du søger eller hva'? :oÞ

> [...]
>
> JEG kommer en del rundt i verden, og kan P.T. købe 20d m/ 17-85 USM-is
> optik til ca 12000kr. så det er jo en god pris, grundet DOLLARKURS!!

Det er billigt. Koster 1800? i Tyskland. Men hvis "lortet knækker", og det
er købt i østen eller udenfor EU, er du nok mere på den, end du er med på
den

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : michael bs

Dato : 03-02-05 11:05

"Thomas Schreiber" <NOSPAMnews at schreiber.se> skrev i en meddelelse >

> Det er billigt. Koster 1800? i Tyskland. Men hvis "lortet knækker", og det
> er købt i østen eller udenfor EU, er du nok mere på den, end du er med på
> den

Kameraets graranti er "local" dvs begrænset til den region hvor man har købt
det (fx Canon USA)
Objektivernes garanti er Worldwide

mvh Michael

Fra : JKM

Dato : 04-02-05 05:44

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> wrote in message news:<4201f754$0$231$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Kameraets graranti er "local" dvs begrænset til den region hvor man har købt
> det (fx Canon USA)
> Objektivernes garanti er Worldwide
>
> mvh Michael

Ja, men DET betyder jo mindre, når man kan ta det med, hver gang man
flyver over til enten ØST eller vest!!!

JEG ER ikke BANGE for det med garanti, jeg vil bare godt spare
3-5tusinde!!
OG HAR LIGE SET 20D i SHANGHAI, til 8k uden optik!

Så det er vel OK??

Fra : Hans Kruse

Dato : 04-02-05 08:19

> JEG ER ikke BANGE for det med garanti, jeg vil bare godt spare
> 3-5tusinde!!
> OG HAR LIGE SET 20D i SHANGHAI, til 8k uden optik!

Den koster 9800kr hos technikdirekt i Tyskland uden optik. Uden garanti og
risiko for at betale moms og told, nej det er det ikke værd.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : michael bs

Dato : 03-02-05 11:00

"JKM" <jkm@jkm.it> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> JEG kommer en del rundt i verden, og kan P.T. købe 20d m/ 17-85 USM-is
> optik til ca 12000kr. så det er jo en god pris, grundet DOLLARKURS!!

Hvis det er USA, så er den mest respektable og verdens største fotobutik:

http://www.bhphotovideo.com/

Ellers en anden respekteret dealer:

http://www.onecall.com/

En lidt billigere, som mange bruger:

http://www.deltainternational.com/

jeg ville nok satse på B&H i New York. Husk at priserne skal tillægges 8%
skat, hvis varerne ikke sendes til en anden stat.

mvh Michael

hehe.. ka du ikke købe et sæt med til mig?