Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dantax driver
Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-01-05 22:15

Hej
Jeg har lovet at spørger for en god ven om der er nogle der ved hvor man evt
kan finde driver/software til flg kamera Dantax sx-3300x3 ?? vist noget der
skal bruges når man overføre billeder fra kamera til PC.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-05 22:17

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> --
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen

Hvis det er winXP, finder windows så ikke dine gode vens kammera som et
ekstra drev?

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Tonny.H

Dato : 30-01-05 01:26

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen

Hej Thomas
Så vidt jeg ved kan du ikke downloade selve billedesoftwaren, kun firmware.
Sig til din ven at han skal ringe til Dantax forhandleren og bede om at få
tilsendt en cd. Du kan finde tlfnr mv her
http://www.dantaxradio.dk/SEEEMS/1337.asp

Men ellers kan han bruge stifinder til at kopiere sine billeder over på
pc'en (USB), her vil kameraet stå som flytbart drev, eller de fleste
billedebehandlingsprogrammer understøtter også kamera som scanner f.eks
Paint Shop Pro
Mvh
Tonny

Fra : Simon Nielsen

Dato : 30-01-05 01:41

> [...]
der
> skal bruges når man overføre billeder fra kamera til PC.

XP skulle gerne bruge dets egen standard driver til brug ved kameraet, så
man får kameraet som et ekstra drev. Hvis kameraet bruger Flash Ram kort så
tag hellere at investere i en kortlæser, det er meget lettere.

Mvh
Simon

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 01-02-05 01:01

Tror det eller ej, men det skal køre på en win 98

Men fik et tip om at kontakte forhandleren, hvilke jeg vil videregive.. Tak
for hjælpen.