Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Software til Canon EOS 300D ???
Fra : Jefe

Dato : 29-01-05 22:09

Hjælp. Jeg har købt en brugt canon EOS 300D og har ikke fået den
medfølgende Software. Nu kan jeg ikke komme i kontakt med sælger.
Er der en venlig sjæl der vil uplade en iso af det?

Batteriet der fulgte med var også nærmest dødt. Hvor køber jeg
billigst et nyt? Jeg har set man kan få et batteri håndtag til
den. Er der batteri i det når man køber det eller skal det købes
seperat?

På forhånd tak
Novisen

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-05 22:16

> [...]
> billigst et nyt? Jeg har set man kan få et batteri håndtag til
> den. Er der batteri i det når man køber det eller skal det købes

Ja det(de, for der ska to til) købes seperet ved siden af, med mindre du kan
finde et sæt et sted. Batteribyen.dk og batterier.dk er rimlige med priser,
og kvaliteten er den samme som på de originale. Faktisk jeg ofte høre folk
rose de uoriginale batterier, da de ofte holder længere.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-05 23:13

> [...]
> billigst et nyt? Jeg har set man kan få et batteri håndtag til
> den. Er der batteri i det når man køber det eller skal det købes

Har du forsøgt at lade batteriet op? Der skulle forfærdeligt gerne følge en
oplader med kameraet. Ellers må du have sådan én fra www.batterier.dk eller
andet sted.

Mvh.
Claus

Fra : Hans Kruse

Dato : 29-01-05 23:17

"Jefe" <NoW@y.No> wrote in message
> [...]
> billigst et nyt? Jeg har set man kan få et batteri håndtag til
> den. Er der batteri i det når man køber det eller skal det købes

Det er da en noget useriøs sælger! Jeg kan ikke forstå at du ikke har sørget
for at få sælgers navn og adresse...

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : [HCS] 4000

Dato : 30-01-05 10:24

Det er da for dårligt. Der bør både være software og lager med.
Det må være en meget useriøs sælger, og jeg synes du skal prøve at kontakte
ham igen.
Ellers kan du downloade software på
http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=ProductCatIndexAct&fcategoryid=113
Batteri og lader kan købes på www.batterier.dk

--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Kim

Dato : 29-01-05 12:14

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Det er da for dårligt. Der bør både være software og lager med.
> Det må være en meget useriøs sælger, og jeg synes du skal prøve at
> kontakte ham igen.

Nu kender vi så vidt jeg kan se ikke prisen på det solgte kamera, så er vi
ikke lige en smule hurtige til at dømme sælger her?
Det kan jo være at kameraet har været "svine" billig, fordi der var nogle
ting der ikke fulgte med, og batteriet var blevet dårligt.

Mvh. Kim (Som hverken kender sælger eller køber)

Fra : AS

Dato : 30-01-05 12:24

"Kim" <futtown@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Det kan jo være at kameraet har været "svine" billig, fordi der var nogle
> ting der ikke fulgte med, og batteriet var blevet dårligt.

Årsag nogen gang kan være, at man sælger et kamera, som man ikke ejer
selv...

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 13:02

> Årsag nogen gang kan være, at man sælger et kamera, som man ikke ejer
> selv...

LOL Det er vel det man på godt danske kalder hæleri.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Bent Fer

Dato : 30-01-05 13:57

Jeg har softvaren du efterlyser, mail til mig så finder vi sikkert ud af
noget, har selv været i næsten samme situation, jeg solgte et 300D men
leverede ved en felj softwaren fra mit 20D med.

--
M.V.H.
Bent Fer

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 14:44

"Bent Fer" <bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> wrote in message
> [...]
> noget, har selv været i næsten samme situation, jeg solgte et 300D men
> leverede ved en felj softwaren fra mit 20D med.

??? Jeg efterlyser intet?

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Bent Fer

Dato : 30-01-05 16:57

Mit svar var til ham som startede tråden.

Bent Fer

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 19:17

> Mit svar var til ham som startede tråden.
>
> Bent Fer

Så var det måske en udemærket idé at skrive til ham fremfor mig

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber