Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Sigma 24-70mm f2.8 EX Aspherical DG DF
Fra : Mikkel U.

Dato : 28-01-05 10:04

Hej,
Har nogen erfaring med ovenstående, på et 10D ?

/mikkel
--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Christian Grüner

Dato : 28-01-05 14:40

Husk der er kommet en ny version..... 24-70 2,8 EX DG Macro...

MVH Christian

Fra : Mikkel U.

Dato : 28-01-05 19:56

Christian Grüner wrote:
> Husk der er kommet en ny version..... 24-70 2,8 EX DG Macro...

Hvor ser du det henne ? Mine trætte gamle øjne finder kun et 24-70
2.8 på sigma-photo.com.

/mikkel

Fra : Christian Grüner

Dato : 29-01-05 00:08

Lige der... har også set den på sigma side, men kan ikke finde den igen..

http://www.ac-foto.com/ac/shop/info.php?hersteller=&id=16188&tabelle=PREISLISTEN&new_sprache=eng

Jeg skulle gerne have mit eksemplar på tirsdag bestilt fra ovennævnte
side. Har selv for en 2 ugers tid siden oprettet en tråd om objektivet
og kan endvidere linke til
http://www.fotokritik.dk/forumvis.html?id3=7038&fid=3

Håber du kan bruge det til lidt :)

MVH Christian

Fra : Mikkel U.

Dato : 29-01-05 00:20

Christian Grüner wrote:
> Lige der... har også set den på sigma side, men kan ikke finde den igen..
>
> http://www.ac-foto.com/ac/shop/info.php?hersteller=&id=16188&tabelle=PREISLISTEN&new_sprache=eng

Tak for linket.

> Jeg skulle gerne have mit eksemplar på tirsdag bestilt fra ovennævnte
> side. Har selv for en 2 ugers tid siden oprettet en tråd om objektivet
> [...]

Jeg vil gerne se testbilleder, når du har nogen engang.

> Håber du kan bruge det til lidt :)

Det kunne jeg, mange tak.

> MVH Christian

/mikkel

Fra : Alex W

Dato : 28-01-05 15:54

> Har nogen erfaring med ovenstående, på et 10D ?

Hej Mikkel

Fint objektiv. Tegner pænt skarpt selv ved fuld blændeåbning.
Eneste anke på objektivet er at i modlys kommer der nemt flare grundet det
meget glas.

Det er et fint objektiv til portrætter, især til prisen. ) Canons 24-70
f:2.8L skulle være en tand bedre, men prisen er så en helt anden.

/Alex W

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 28-01-05 16:23

Mikkel U. wrote:
> Hej,
> Har nogen erfaring med ovenstående, på et 10D ?
>
> /mikkel

Den har jeg kun gode erfaringer med på en 10d - 20d og nu mk2

Den tegner knivskarp.

Tommy Hjorth