Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
photoinspiration.dk
Fra : AlekS

Dato : 27-01-05 11:48

Hej alle,

Kan det passe, at det ikke længere er muligt at "klikke" på det enkelte
billede på
denne side? Billeder kan kun ses som thumbnails?!?! Det må være noget nyt -
eller
er det bare mig?
Jeg kunne godt forstå konceptet, at kun medlemmer kan uploade billeder, men
at det
også er kun dem, der kan se dem...
Det synes jeg ikke er en god idé.

mvh
AlekS

Fra : Tommy Jensen

Dato : 27-01-05 12:14

On Thu, 27 Jan 2005 11:47:56 +0100, "AlekS"
<vrisca_dupetariaXXX@yahoo.com> wrote:

> [...]
>billede på
>denne side? Billeder kan kun ses som thumbnails?!?! Det må være noget nyt -

Nej det er hverken dig eller noget nyt. De har skiftet frem og tilbage
flere gange i det sidste års tid. Den ene dag kan man den næste dag
kan man ikke....

MVH Tommy