Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon eos digital solution disk
Fra : Bent Fer

Dato : 26-01-05 16:16

Hej

Er der mon en Canon 20D ejer der kan hjælpe mig med en kopi af : canon eos
digital solution disk, jeg betaler selvfølgelig alle omkostninger.
Jeg har talt med canon danmark. men de siger jeg er nødt til at købe et
manualkit til ca. 500,00 kr det vil jeg helst undgå.

Da jeg solgte mit 300D kom jeg til at aflevere den forkerte cd, og jeg kan
ikke komme i kontakt med køber

--
M.V.H.
Bent Fer

Fra : Hans Kruse

Dato : 26-01-05 16:37

"Bent Fer" <bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> wrote in message
> [...]
> manualkit til ca. 500,00 kr det vil jeg helst undgå.
>
> Da jeg solgte mit 300D kom jeg til at aflevere den forkerte cd, og jeg kan

Jeg har en Solutions Disk v8.0 til 20D. Men før jeg tilbyder at kopiere den
og sende den til dig, så se her
http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=DownloadDetailAct&fcategoryid=314&modelid=10464#New%20Window
hvor du kan downloaded EOS Viewer Utility, EOS Capture og Twain driver. Kun
Photostich kan ikke downloades.

Jeg forudsætter at du stadig har Digital Photo Professional CD'en.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Bent Fer

Dato : 26-01-05 17:36

> [...]
> driver. Kun Photostich kan ikke downloades.
>
> Jeg forudsætter at du stadig har Digital Photo Professional CD'en.

Hej Hans

Jeg kender godt det link du har sat ind, men desværre det er kun updates til
de forskellige programmer, så hvis vi kan finde ud af noget kopiering, vil
jeg blive glad.

mvh

Bent Fer

Fra : Hans Kruse

Dato : 26-01-05 18:40

> [...]
til
> de forskellige programmer, så hvis vi kan finde ud af noget kopiering, vil

Ok, send mig en e-mail med din adresse.
Mch,
Hans