Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kriterier for valg af kamera
Fra : mew2k5

Dato : 25-01-05 21:40

Jeg har et nogle kriterier til det kamera jeg gerne vil have fat i:

1. Der må ikke være nogen begrænsning på optagning af video.
2. Relativt kompakt alá Sony Cybershot DSC-T1.
3. Skal kunne tilsluttes computeren og bruges som webcam.

Er der overhovedet nogle kamera'er som kan falde ind under alle 3
kategorier?

Sony Cybershot DSC-T1'en falder ind under punkt 1 og naturligvis punkt 2,
men den kan desværre ikke punkt 3.

Har I nogle ideer?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-01-05 22:08

In article <41f6ae8b$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, mew2k5 wrote:
> [...]
> 2. Relativt kompakt alá Sony Cybershot DSC-T1.
> 3. Skal kunne tilsluttes computeren og bruges som webcam.

Sony PC-xx serien. miniDV videokamera. Der er nogle med 1-2 Mpixel
sensor og Memory stick hvis du vil lege digicam. Det har mit
PC-6 dog ikke.

> Er der overhovedet nogle kamera'er som kan falde ind under alle 3
> kategorier?

Ja. et videokamera.

> Sony Cybershot DSC-T1'en falder ind under punkt 1 og naturligvis punkt 2,
> men den kan desværre ikke punkt 3.
>
> Har I nogle ideer?

Ja. Skæg for sig og snot for sig.