Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forslag til kompakt kamera < 2.000 kr.
Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 25-01-05 15:29

Min lillesøster skal have et kompakt kamera til under 2.000 kr., og i
den forbindelse ville jeg høre, om I evt. kunne komme med nogle gode
forslag. Jeg holder selv mest af DSLR, men de er for store og for dyre
til hende

Hvad skal jeg gå efter? Kan man overhovedet få noget til en ok
kvalitet for under 2k?

Esben

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 15:39

> Hvad skal jeg gå efter? Kan man overhovedet få noget til en ok
> kvalitet for under 2k?
>
> Esben

Kommer vel an på hvad behovet er.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 26-01-05 12:50

>Kommer vel an på hvad behovet er.

Der bliver spurgt til behovet. Det (digitale) kamera skal blot
tage ganske almindelige billeder (familiebilleder, feriebilleder
osv.) - dvs. der skal være tale om et all-round kamera med fx.
3xzoom.

Indtil nu tak for jeres kommentarer.

Esben

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 25-01-05 15:57

Jadav!

Jeg har to venner der har sådan et, det er et ganske glimmerne lille kamera!

KonicaMinolta DiMage G530

http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30100379&menuid=1412&level=1

Mvh.
Hans Nikolajsen
http://home1.stofanet.dk/jadav/

"Esben Kolind Laustrup (slet 118ZD)" <mail@118ZDezben.dk> skrev i en
meddelelse news:11066634920.429468477720008@dtext.news.tele.dk...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-01-05 18:11

Esben Kolind Laustrup (slet 118ZD) wrote:
> Hvad skal jeg gå efter? Kan man overhovedet få noget til en ok
> kvalitet for under 2k?
> Esben

Nu skriver du ikke hvad det skal kunne - og heller ikke om det skal være et
digital-kamera ?

Men vi kan jo gætte

Et lille kompakt digitalkamera, der kører fint med fuld auto - men ikke har
de vilde kreative manuelle indstillinger er Canon Ixus modellerne - de må
kunne fåes til den pris for nogle af dem ?

Gå ind på www.edbpriser.dk og kig på digitalkamearer - og tast max 2000 kr
ind på søgesiden - så ser du, hvad man kan få til den pris.

Gå efter mærkevarer som Canon, Nikon, og tilsvarende - og glem alt om Medion
og lignede skrammel - og lad være med at lade dig blænde at "super mange
pixel" - heller et godt mærkevarekamera med ordentlig optik og så lidt færre
pixel - 3 mpixel er rigeligt til 10x15 billeder.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 25-01-05 19:51

> [...]
> til hende
>
> Hvad skal jeg gå efter? Kan man overhovedet få noget til en ok

Canon Powershot A** serien!

Brian

Fra : Martin

Dato : 26-01-05 19:29

Hej

Jeg har lige købt et Ixus IIs til 1499,-. Det har 3,2 MP, 2 * optisk zoom og
både automatiske programmer og manuelle indstillinger samt mulighed for
filmklip. Det tager rigtigt gode billeder og så ser det lidt fedt ud og
fylder ingenting.

Det fåes for tiden hos Computercity til den pris.

Martin