Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Faldt lige over denne på fotokritik
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 20:58

Han skiller sig ud fra mængden imho, og tænkte jeg lige ville "dele ham med
jer" (lød lidt perverst på en ikke hetereoseksuel måde)

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=122169

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Kim Schulz

Dato : 24-01-05 21:59

On Mon, 24 Jan 2005 20:57:58 +0100
"Thomas Schreiber" <NOSPAMnews at schreiber.se> wrote:

> Han skiller sig ud fra mængden imho, og tænkte jeg lige ville "dele
> ham med jer" (lød lidt perverst på en ikke hetereoseksuel måde)
>
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=122169

genskæret i hans øjne ødelægger det for mig.

--
Kim Schulz | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 06:49

> [...]

> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=122169

genskæret i hans øjne ødelægger det for mig.

UPS!!! Det var http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html_bruger=4302 der
skulle stå

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-01-05 09:50

Thomas Schreiber wrote:
> Han skiller sig ud fra mængden imho, og tænkte jeg lige ville "dele
> ham med jer" (lød lidt perverst på en ikke hetereoseksuel måde)
>
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=122169

Det er fint med øjnene i de plan, hvor dkarpheden er maksimal - jeg bryder
mig til gengæld ikke om at næsen stikker frem i uskarpheden.

vh
Jan