Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Konica Minolta DiMage E40 - Erfaringer?
Fra : Christina R.

Dato : 24-01-05 12:43

Er der nogen, der har erfaringer med subject? Det er ikke meget info, jeg
selv kan finde frem....

/Christina R.

Fra : ain

Dato : 24-01-05 13:14

"Christina R." <rudkjoebingNOSPAM@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der har erfaringer med subject? Det er ikke meget info, jeg
> selv kan finde frem....
>
> /Christina R.

erfaringer....det er nok ikke det mest solgte...
ham gutten her har afprøvet det...

http://www.digicamreview.co.uk/konica_minolta_dimage_e40_review.htm

//pa

Fra : Christina R.

Dato : 24-01-05 13:30

> erfaringer....det er nok ikke det mest solgte...
> ham gutten her har afprøvet det...
>
> http://www.digicamreview.co.uk/konica_minolta_dimage_e40_review.htm

Lige præcis den test har jeg også selv fundet... og den er jo ikke specielt
flatterende...
Grunden til at jeg spørger er, at jeg overvejer at købe et Nikon Coolpix
5200 istedet. Pt. har jeg E40'eren på prøve, men jeg har sikret mig
fortrydelsesret, hvis jeg ombestemmer og og hellere vil købe Nikon'en.
Det jeg kan lide ved E40'eren er dens større skærm og dens lille størrelse,
hvor Nikonen er en smule større og har mindre skærm. Men i de par dage, jeg
har haft E40'eren har jeg ikke været imponeret over billede kvaliteten...

/Christina

Fra : ain

Dato : 24-01-05 15:36

> [...]

har haft E40'eren har jeg ikke været imponeret over billede kvaliteten...

stor skærm og lille størrelse...
sats hellere på en god billedkvalitet...
prøv nikon istedet...billedkvaliteten skulle være god, din fotohandler lyder
samarbejdsvillig..
det er så svært at råde andre.i det udbud af forskellige produkter, der
findes,
der er mange fabrikater, der ikke skulle have set dagens lys..
//ain

Fra : Simon Nielsen

Dato : 25-01-05 12:02

"Christina R." <rudkjoebingNOSPAM@wanadoo.dk> wrote in message
> Er der nogen, der har erfaringer med subject? Det er ikke meget info, jeg
> selv kan finde frem....

den test der er omtalt har jeg lige kigget på, de billeder der er taget
billedet virker ikke overraskende gode, tag hellere og køb Nikon Kameraet,
det ved man hvad er

Mvh
Simon