Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotoandmore.de kontra technikdirekt.de
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 16:54

Jeg har set at man kan få en "Bigma" hos fotoandmore.de til 959 euro kontra
999 euro ved technikdirekt.de.
På deres hjemmeside under menuen So wird bestellt.. viser de i deres
anvisninger hvordan man *bestiller med visakort*.
I følgende indlæg: news:41eff696$0$48319$14726298@news.sunsite.dk skrives
bla. at fotoandmore.de ikke modtager betalinger med visakort. Under deres
AGB's viser de 3 betalingsmuligheder: kreditkort, forudbetaling og efterkrav
(dog kun i .de)
Nogle der ved hvad som passer?
Ser også i tråden at der er en som har haft god erfaring med dem.

Ved ikke om det er værd at "spare" de 40 euro hvis ikke sikkerheden er god
nok, hvis man skal overføre pengene til en konto?
Anyone?
/Carsten

PS. har prøvet at maile til dem, dog uden at få svar.

Fra : driver

Dato : 23-01-05 23:19

> [...]
> Anyone?
> /Carsten
>
> PS. har prøvet at maile til dem, dog uden at få svar.
Hej Carsten.
Jeg gjorde opmærksom på, at firmaet ikke modtager Visakort. Her er hvad de
mailede til mig:

we are truly sorry, but we can not accept credit cards payment form Denmark.
If you have any further question feel free to contact us.

Sincerely

Photoandmore GmbH
Peter-Sander-Straße 41d
55252 Mainz
Telefon +49 - (0) 61 34 - 28 677 0
Telefax +49 - (0) 61 34 - 28 677 244
email shop@photoandmore.de
net www.photoandmore.de

gez. Astrid Shepherd

Jeg lavede derfor en bankoverførelse til dem, og varen kom prompte.
Al min mailkorrespondance med dem er besvaret prompte, undtagen i den
forgangne uge, hvor jeg har sendt to mail til dem uden svar. Jeg tror at
deres server måske er gået ned, men jeg ved det ikke. Det kan måske også
være at deres eneste englskkyndige er på ferie. Jeg aner det ikke.
mvh
driver

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 11:37

"driver" <XXmgcar@sport.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres server måske er gået ned, men jeg ved det ikke. Det kan måske også
> være at deres eneste englskkyndige er på ferie. Jeg aner det ikke.

Takker for svaret "driver"
/Carsten