Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
100% panorama Hvordan laves det?
Fra : Jacob K.

Dato : 21-01-05 18:20

Hej dér.

Prøv at kigge her:

http://www.fullscreenqtvr.com/02panoramasdk49_07.html

Klik f.eks. på den fra Grenen ved Skagen.
Hvordan i himlens navn laver man sådan noget?
Jeg kan forstå et 360 graders almindeligt panorama. -Men her er det også 360
grader i den lodrette akse... -Og med mennesker på, som må formodes at
bevæge sig engang imellem.

Vh. Jacob.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-01-05 20:23

"Jacob K." <jacob9001@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 360
> grader i den lodrette akse... -Og med mennesker på, som må formodes at

+++++++++++++++++++
Hej Jacob

Du kan starte med at downloade det program som de linker til på deres
hejmmeside, der kan du så lave en mov film, som så kan afspilles på den måde
i QuickTime . Det med de mennesker ved jeg ikke.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 00:55

> [...]
> 360
> grader i den lodrette akse... -Og med mennesker på, som må formodes at

Kik en gang på ham der er nærmest fotografen og herefter kik på hans skygge,
så kan man se at på skyggen er han ved at tage et billed, det er han ikke på
på det rigtige billed af ham.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk