Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er fotokritik.dk lige røget ned ???
Fra : CS \(ô¿ô\)

Dato : 21-01-05 16:11

Eller er det bare min pc der har problemer ?

Fra : Claus Smith

Dato : 21-01-05 16:14

Den virker da helt fint hos mig.

Claus

Fra : Christer Holte

Dato : 21-01-05 16:27

Også her ! kein probs...

Fra : CS \(ô¿ô\)

Dato : 21-01-05 16:56

Blev udsat for at MSSQL_Null_Packet_DoS da jeg klikkede på et billede inde
på Fotokritik

Har I oplevet dette - firewallen blokerede selvfølgelig, men der er sgda
lidt weird.

CS

Fra : CS \(ô¿ô\)

Dato : 21-01-05 17:00

Kan I komme ind på dette billede

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=121392

jeg har taget det, men det er ikke for at få hits, men angrebet kom da jeg
ville ind og se kritikken for dette billede - og så kom "angrebet" det kom
fra 80.82.99.233)(http(80)). Altså hvis der er tale om angreb.

I alle fald kan jeg ikke få vist billedet

Fra : Claus Smith

Dato : 21-01-05 17:04

Jeg kan se billedet uden problemer.

Claus

Fra : CS \(ô¿ô\)

Dato : 21-01-05 17:07

Det er sgda underligt - kan komme ind på alle billeder incl. mine egne
bortset fra dette !

Fra : Claus Smith

Dato : 21-01-05 17:16

Det er sgi nok en drillenisse som har glemt at den skulle gå i
vinterhi.....men ellers så har jeg ingen ide til hvad der kan være på færde.

Claus