Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot A-95
Fra : Trekroner

Dato : 21-01-05 15:08

Min bror har set kameraet i en annonce og har spurgt mig til råds. Jeg
kender dog ikke noget til kameraet, så derfor søger jeg gode som dårlige
erfaringer fra foto-folket. Nogen der kan give råd med på vejen?

--
Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-01-05 15:57

Trekroner wrote:
> [...]
> kender dog ikke noget til kameraet, så derfor søger jeg gode som
> dårlige erfaringer fra foto-folket. Nogen der kan give råd med på

Det er jo lidt svært, at svare på, når vi ikke kender hans behov, og hvad
det skal bruges til.

Men generelt er A-serien ok kameraer med en del gode muligheder - og A95 er
et af de nyeste i serien, så det er OK.

G- og S- serien er bedre - men også noget dyrere.

Ixus-serien ar færre kreative muligheder - men fylder mindre.

Så det afhænger af, hvad man vægter mest.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 21-01-05 18:55

"Trekroner" <trekronerFJERN@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> Min bror har set kameraet i en annonce og har spurgt mig til råds. Jeg
> kender dog ikke noget til kameraet, så derfor søger jeg gode som dårlige
> erfaringer fra foto-folket. Nogen der kan give råd med på vejen?
Jeg har lige før jul købt et A95 - det tager KANON gode billeder både på
AUTO og P samt en masse andre finesse indstillinger som er guf for en
fotofreak!
Kan varmt anbefales!
PH

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 21-01-05 21:45

"Peder(2791)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige før jul købt et A95 - det tager KANON gode billeder både på
> AUTO og P samt en masse andre finesse indstillinger som er guf for en
> fotofreak!

Jeg har selv lidt kig på dette kamera, så jeg vil lige høre om den har spot
fokucering?

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 22-01-05 10:15

"Gerner Majlandt" <majlandt@test.dk> skrev i en meddelelse

> "Peder(2791)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har selv lidt kig på dette kamera, så jeg vil lige høre om den har
> spot fokucering?
Ja det har den - du kan endda vælge det ligesom du lyster!
PH