Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt Canon Powershot A510
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 20-01-05 17:01

http://www.dpreview.com/news/0501/05012002canona510.asp

Ser fee' ud

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber
--
http://schreiber.se

Fra : Brian Lund

Dato : 20-01-05 19:57

> http://www.dpreview.com/news/0501/05012002canona510.asp
>
> Ser fee' ud

Mulighed for extern blitz, 4x optisk zoom...
Mindre end de andre Axx modeller, jaah, det ser da ok ud, hvis så bare
prisen også bliver efter det ;)

3 Mpixel er der jo allerede A75 og A400... Såh...

Brian

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 20-01-05 23:32

Tror heller ikke at batteriøkonomien bliver overvældende

Fra : Brian Lund

Dato : 21-01-05 03:39

> Tror heller ikke at batteriøkonomien bliver overvældende

Måske ikke, men det _kan_ jo også tage genopladelige batterier ;)
Ærgerligt at det kun tager SD kort dog...

Brian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-01-05 16:52

In article <41f06b1d$0$282$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Brian Lund wrote:

> Måske ikke, men det _kan_ jo også tage genopladelige batterier ;)
> Ærgerligt at det kun tager SD kort dog...

Det Ærgerlige er, at de normale steder ikke har en SD->CF adapter
hjemme.

Fra : Peter Anskjær

Dato : 21-01-05 07:58

"Morten Bo Jensen" <giantCUTTHISOUT@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Tror heller ikke at batteriøkonomien bliver overvældende
Canon selv skriver jo at kamearaet er mere batteribesparende end sin
forgænger, så jeg ser det ikke som noget problem. Man må jo antage at
kameraet kan køre lidt over halvt så lang tid på et sæt batterier (2AA), så
om man har de resterende to i lommen eller i kameraet betyder jo ikke så
meget, jeg ville sagtens kunne leve med et ekstra batteriskift. Hvis der
derimod var tale om samme antal batterier ville det være belastende da man
så skulle have mange flere batterier med, men det er jo ikke tilfældet.

Mvh
Peter