Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manfrotto 680B monopod, hvor i DK?
Fra : J. Tjelum

Dato : 20-01-05 13:56

Hej.
Jeg har set mig lun på Manfrotto 680B etbensstativ. Ikke mindst fordi det
kun er 51cm sammenklappet. Imidlertid kan jeg ikke finde en eneste biks
herhjemme, der har det til en rimelig pris. Har netop modtaget en mail fra
en dansk fotoforretning (ingen nævnt, ingen glemt...) hvor jeg får mulighed
for at købe det til 1299.- ! ! !

I UK kan jeg købe det for 34 £
http://www.t4cameras.co.uk/index.asp?pname=/moreinfo.asp?id=422

Selv i Sverige har de det til 599 SKr
http://www.cyberphoto.se/index.php?http://www.cyberphoto.se/stativ/manfrotto/680.php

Det må da kunne gøres billigere eller næsten i DK... Nogen gode ideer?

MH jbt
Amager

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 20-01-05 15:45

En helt masse bits fra J. Tjelum til dk.fritid.foto gav følgende:

[...]

> Det må da kunne gøres billigere eller næsten i DK... Nogen gode ideer?

Hos Foto/C (København) tager de svjh 799,- for det. Det er ikke ligefrem
billigere :)

Det er det eneste sted jeg lige kan huske at have set det.

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"det er bare et spørgsmål om vilje og sort snak!"
-- PostmanX på #Skibanden/Undernet

Fra : Grev Dracula

Dato : 17-02-05 22:14

On 20 Jan 2005 04:55:48 -0800, tjelum@image.dk (J. Tjelum) wrote:

> [...]
>
>Det må da kunne gøres billigere eller næsten i DK... Nogen gode ideer?

***
Købte selven Manfrotto 680B i december 2004 hos Photografica
<http://www.photografica.com>

I deres prisliste finder man kun 681B'eren:
http://www.photografica.com/shop/templates/Group.asp?GroupGuid=2339

Da jeg også hellere ville have den korte 680B, skrev jeg en mail og
spurgte, om de kunne skaffe den hjem. De svarede samme dag, at de skam
nu også havde 681B på lager, og at prisen var den samme Kr. 525,-

Fra : Hans Kruse

Dato : 18-02-05 00:41

Jeg købte et Manfrotto 334B hos
http://www.imaging-one.de/Zubehoer/Stative/ManfrottoEinbein.htm for ialt
93,90 euro incl. forsendelse. Jeg har ikke rigtigt fået den afprøvet endnu,
men den virker god.

De har også 680B til kun 44,90euro.

--
Kind Regards,