Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bagdøren
Fra : L.K.

Dato : 19-01-05 05:51

Et skummelt sted på Vesterbro.

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=121182

L.K.
www.krall.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-01-05 08:11

L.K. wrote:
> Et skummelt sted på Vesterbro.
>
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=121182
>
> L.K.
> www.krall.dk

Ved at give ca. +20 i lightness og ca. +60 i kontrast kan jeg se en dør

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-01-05 09:47

Ole Larsen wrote:
> Ved at give ca. +20 i lightness og ca. +60 i kontrast kan jeg se en dør

Herligt, så står din skærm meget bedre nu end den gjorde før

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-01-05 10:04

Hans Joergensen wrote:

> Herligt, så står din skærm meget bedre nu end den gjorde før
>
> // Hans

Desværre bange for, at jeg ikke helt forstår...

Fra : Brian Lund

Dato : 19-01-05 13:57

> Desværre bange for, at jeg ikke helt forstår...

Nu ved jeg heller ikke hvad han snakker om, men din skærm _må_ være alt for
mørk!

Jeg kan sagtens se døren... Også selvom jeg skruer ned for lyset!

Brian

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-01-05 14:50

Brian Lund wrote:

> Nu ved jeg heller ikke hvad han snakker om, men din skærm _må_ være alt for
> mørk!

Tror jeg ikke - kan se hele skalaen på NRE´s site

> Jeg kan sagtens se døren... Også selvom jeg skruer ned for lyset!

Måske er din for lyst indstillet ?

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-01-05 09:02

L.K. wrote:
> Et skummelt sted på Vesterbro.
>
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=121182

Det er nok en anelse /for/ skummelt - billedet skal helst ses i et mørkt
rum!

vh
Jan

Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-01-05 09:31

"L.K." <aliveinc@yahoo.com> wrote in message
> Et skummelt sted på Vesterbro.
>
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=121182

billedet er på sin vis godt, kompositionen er ok, men der mangler noget.
Hvis man har sin skærm indstilliet korrekt kan man ikke se døren, jeg skal
skrue 10 trin op før jeg rigtigt kan se døren ellers kan jeg kun ane den. Du
skal lige have den en tur igennem PS og trække lyset og kontrasten lidt op.

Mvh
Simon

Fra : Brian Lund

Dato : 19-01-05 14:00

> [...]
Du
> skal lige have den en tur igennem PS og trække lyset og kontrasten lidt

Så må min skærm godt nok være indstillet forker...

Men hvis jeg skruer så meget ned for brightness/kontrast på min skærm bliver
det alt for mørkt og fladt...
Jeg har iøvrigt set på en eller anden side (dpreview?) hvor der var en
"række felter" hvid->sort, og hvis man kunne skelne dem alle fra hinanden,
påstod de at ens skærm var indstillet korrekt, så det må min være...

Brian

Fra : Alex W

Dato : 20-01-05 15:48

> [...]
> "række felter" hvid->sort, og hvis man kunne skelne dem alle fra hinanden,
> påstod de at ens skærm var indstillet korrekt, så det må min være...

Det billede er for skummelt ...
Hvis du ikke havde fortalt at der var en dør såååh ....

Om igen .. billedet er FOR mørkt.

/Alex

Fra : L.K.

Dato : 22-01-05 07:50

Så har jeg skruet lidt op for lyset, synes bare det bliver noget grynet.

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=121182 se xtra #1

L.K.